2014. november 17., hétfő

Sam Claflin és Natalie Dormer kérdezz-felelek

Elizabeth Banks Twitter kérdezz-felelekjét már olvashattátok, most Natalie Dormer és Sam Claflin válaszait olvashatjátok, amelyet a Lionsgate brit képviselőjénél válaszoltak rajongói kérdésekre. Jaj, ezután a sok hivatalos anyag után jó egy kevés lazábbat is olvasni/fordítani!! :) A kérdések kb felváltva jönnek, de azért figyeljétek, mikor ki a válaszadó, mert vegyesen jönnek a kérdések, válaszok.


Mi volt a forgatás legviccesebb pillanata?
Sam: Amikor a szereplőtársaimat bezártam egy sötét szekrénybe... na az vidám nap volt :)

Mi vonzott legjobban Cressida szerepének alakításában?
Natalie: Hogy olyasvalakit alakíthatok, aki munkája során a kamera másik oldalán áll.

Mi volt a legjobb ezen filmek forgatása során?
Sam: A társaság, a kollégák, a film készítői, és hogy élményeimet megoszthattam a barátaimmal és persze a rajongókkal!

Hogy jellemeznéd Cressidát három szóban?
Natalie: Dokumentumfilm, filmes, belevaló.


Van valami emlék, amit elhoztál a forgatásról?
Sam: A kötelem.

Melyik jelenetet volt a legnehezebb leforgatni?
Natalie: Amikor keresztül kellett menni egy halom hullának látszó test között, mert annyira valódinak látszottak.

Ha Finnick valós személy lenne, mit gondolsz, mit gondolsz, milyen munkája lenne ebben a modern társadalomban?
Sam: Szerintem TV-s személyiség lenne.

Hogyan reagáltak szüleid az új frizurádra? Megértették?
Natalie: A családom kezdetben nagyon szkeptikus volt, de amikor meglátták, nagyon tetszett nekik!

Mi lenne Finnick kedvenc zenéje?
Sam: Szerintem valami lágy jazz.

Mi miatt vagy a legizgatottabb karaktered kapcsán?
Natalie: Hogy a rajongók lássák, milyen hatással van Katnissre, és hogy Katniss miképp hat rá.

Az akciójeleneteket vagy az érzelmesebbeket szereted jobban?
Sam: Azt mondanám, hogy az akciójeleneteket, mert inkább gyakorlatias vagyok és szeretem a kihívásokat!

Mi a legkedvesebb forgatási emléked?
Natalie: Amikor órákon keresztül csak lazultunk és poénkodtunk az Éhezők Viadala családommal.

Mit gondolsz, melyik könyv a legfontosabb a sorozatból?
Sam: Az első, mert az alapozza meg az egészet, bemutatja a világot és életre kelti a karaktereket.

Az Kiválasztott 1. vagy 2. részét várod jobban?
Natalie: Látni kell az első részt, hogy az ember megbecsülje a 2.-at!

Jó élmény volt részese lenni ezeknek a filmeknek? Milyen hatással voltak ezek az életedre?
Sam: A lehető legjobb élmény volt! Örökre szóló barátokkal ismerkedtem meg és valami különleges dolognak voltam a részese!

Milyen volt Jennifer Lawrence-szel együtt dolgozni?
Natalie: Épp olyan tehetséges és vicces, mint az emberek képzelik.

Milyen érzés volt, amikor megtudtad, hogy megkaptad a szerepet?
Sam: Nagyon szerencsésnek éreztem magam, meg voltam lepődve és le voltam döbbenve. Azonnal ideges is lettem...

Hogyan készültél a szerepre fizikailag?
Natalie: Épp a London Marathonra edzettem, szóval nagyon fitt voltam a forgatás során!

Nehéz volt eljátszani Finnick szerepét?
Sam: Az volt, mert ennek az igen bonyolult karakternek nagyon sok rétege volt - de én szeretem a kihívásokat!

Mit gondolsz, mi motiválja Cressidát abban, amit tesz?
Natalie: Meg akarja dönteni Snow uralmát.

Melyik volt a kedvenc jelmezed?
Sam: A halászháló a Futótűz felvonulásáról ;)

Mi volt a legnehezebb abban, hogy már másodszor bújtál a karaktered bőrébe?
Sam: Hogy megpróbáljak komoly maradni, amikor Jennifer Lawrence-szel forgatok, és hogy komor maradjak a jelenetek felvétele során.
Forrás: Storify

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése