2014. november 20., csütörtök

A Kiválasztott 1. rész Blu-ray borító

Kár, hogy csak rajongói, de iszonyat klassz.
Martin kicsit elbizonytalanított, vagyis lehet, hogy ez a borító hivatalos lesz, de akkor öröm meg boldogság, mert szerintem nagyon szép :)

Forrás: Amazon
Éstovábbá van DVD borítónk meg fémdobozos Blu-Ray-ünk is, az nem olyan szép, mint ez, hanem a kiszámítható formátum (szóval kicsit szomorú is vagyok, mert nekem DVD-m lesz), de ezeket már csak a folytatásban láthatjátok. Az Amazonon egyébiránt ezek már elő is rendelhetőek, de megjelenési dátumot még nem mellékeltek hozzá.



Forrás: Amazon

5 megjegyzés:

  1. Én azt láttam, hogy nem rajongói. Meg hát ez a kép még nem jelent meg sehol! :) és az amazon.com oldalán is ez van + még pár dvd borítók! :) szerintem ezek hivatalosak! :) De lehet, hogy csak én vagyok rosszul informált! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm... Nekem az Artwork TBC volt gyanús, illetve még korainak tartanám, de most, hogy nézem, más Lionsgate filmhez is készítettek már DVD-borítót...

      Meg bevallom, ez jobb meló, mint némelyik Lionsgate-es, azért sem merült fel, hogy ez hivatalos lenne :)

      Törlés
    2. Ha szeretnéd, akkor belinkelem neked, mert itt vannak a különböző dvd borítók! :)

      Törlés
    3. Na, azóta meg is találtam én is :))

      Törlés
    4. Na, pótoltam is a bejegyzést. Nézd el nekem, hogy nem voltam azonnal képben, mert moziztam délután, plusz voltak más dolgaim is :))

      Törlés