2014. november 18., kedd

Megérkeztek az első képek a Kiválasztott 1. rész Los Angeles-i premierjéről

Őszintén szólva agyalok rajta, hogy hozok majd egy jobb minőségű képekből álló bejegyzést, mert most még csak a twitteres képek állnak rendelkezésre, de ha más is úgy gondolkodik, mint én, vagyis első útja ide vezet reggel, az azért csak láthasson egy sorozatnyi képet.

Ilyen volt például a helyszín:



Az érkező színészek az ugrás után, és egy hiányérzetem már megint maradt. Vajon ki nincs ott a sorban??


Jennifer Lawrence és Liam Hemsworth

Josh Hutcherson és a trió

Natalie Dormer

Elnökök: Donald Sutherland és Julianne Moore


Elizabeth Banks és Suzanne Collins

Francis Lawrence

 
Sam Claflin és Evan Ross (Messalla) feleségeikkel

Jena Malone és Willow Shields

Mahershala Ali (Boggs)

Elden Henson (Pollux) és Sam Claflin Suzanne Collins-szal


Stef Dawson (Annie Cresata) és Paula Malcomson (Everdeen Anyuka)

Suzanne Collins és Peter Craig (forgatókönyvíró)
Wes Chatham (Castor) és Jeffrey Wright (Beetee)

Források: @TheHungerGames, @NokiaTheater, @QuarterQuellOrg

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a premier helyszíne, kár, hogy nem tudtam nézni.. Woody, aki megint nem jött el. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De idén semmilyen promóanyag sem volt vele az SNL-en kívül. Se egy interjú, se semmi. Én nem is értem, ilyet hogy lehet :(

      Törlés
  2. Nagyon élveztem az LA premiert!
    Tényleg mindenki ott volt.(Bár többször kimentem kávézni,így többek között,Stanleyt és Woodyt nem láttam,ezek szerint ők nem is voltak a premieren?) A Kapitóliumi díszlet és a békeőrök:D, zseniális!!!
    Hasonló interjú kérdések voltak,mint eddig.
    A legjobban a Jen,Josh és Liam trió interjúja tetszett:P. Amikor Jen megijesztette Josht és Liamet LOL xDDD + Jen le akart lépni(az interjúról),de Josh visszahúzta LOL
    Elden Henson(Pollux) haja nagyon durva volt! xDDDD Jen LA-ben is próbált a lehető legtöbb rajongónak dedikálni,több-kevesebb sikerrel.;)))
    Viszont ami a legjobban tetszett,h a közönséget és a rajongókat bevonták a premierbe. Kb. minden színésznek feltettek egy rajongói kérdést. Aztán ott volt a Selfie kamera,az üzenet beolvasások,a közönség szavazások!Nagyon szuper volt.:DDD
    Az előzetesekkel viszont jól megszívattak xDDD próbáltam kitalálni mikor lesznek,de kiszámíthatatlan volt.
    Ui.: A rendezvény 03:00-tól 04:30-ig tartott.(magyar idő szerint.) Az utolsó szereplő aki érkezett az Erika Bierman(Snow unokája) volt! Kicsit fáradt vagyok,de megérte fent maradni:P

    VálaszTörlés