2014. november 15., szombat

Gyűjtőposzt: Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész TV spotok - Frissítve

Na, idén időben résen leszek és már most elkezdem gyűjteni a film TV-s reklámjait, mielőtt annyi lenne belőlük, hogy elveszítem a fonalat. Mondjuk ebből az LQ minőségben megjelent UK spot, amely a nyári teaser rövidített verziója, az eddigieket azonban felfelé frissülő stratégiával hozom és várhatóan a továbbiakban is frissítem :)

12. Hanging Tree - Bitódal


11. Critics - Kritikák




10. Battle - Csata



9. No More Games - Nincs többé Viadal


8. Caesar




7. Battle - Csata




6. Movie Event - Moziesemény


5. Peeta



4. Courage - Bátorság




3. Most Anticipated Event - A Legjobban Várt Esemény


2. Choice - Választás


1. Return To District 12 - Visszatérés a 12. körzetbe

4 megjegyzés:

  1. A legjobban a 3. TV Spot tetszik:))) De erzelmileg az elso a legmegrazobb :(
    (bocs,az ekezetek hianya miatt.)

    VálaszTörlés
  2. Hát a visszatérés a 12. körzetbe valami elképesztő! nekem az a kedvencem a zene is nagyon illik hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a 2. a kedvencem, az valamennyire a szerelmi háromszögre összpontosít, és tök megható. Peeta összevert fejétől pedig mindig elszomorodom. :( De a 3. is nagyon jó! És az aláfestő zene is nagyon passzol mindkettőhöz! :)

    VálaszTörlés
  4. Még jó, hogy nem néztem meg őket xd

    VálaszTörlés