2014. november 18., kedd

Utolsó utáni előzetes és 11. TV spot

Egy nagyon különleges új, 2 és fél perces előzetese jelent meg a filmnek, ami azért különleges és izgalmas, mert a teljes történetet átfogja a korábbi két film képeit is felhasználva. Nagyon nagy hatású, de vannak benne jelenet az utolsó előzetesből és talán az azóta megjelent anyagokból is (bár erre már meg nem esküszöm, mert mivel én mindent láttam, ezek kicsit összefolynak), mindenki ennek tudatában döntsön arról, kattint-e, de az biztos, hogy érdemes!


És egy újabb TV spot, amelynek címe Kritikák és amely tovább emeli a hangulatot a nálunk holnap estétől látható filmre:

2 megjegyzés:

  1. El sem hiszem hogy holnap este látni fogom :D leginkább jen hanging tree-jét várom az interjúk után.hétvégén már újra megnéztem az első két filmet.szombaton pedig angolul is látni fogom :)
    Ncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy irigykedés a holnap esti bemutató miatt, de igen, én hoztam meg a döntést, hogy csak csütörtök délután mozizok. De nagyon fáradt is vagyok, úgyhogy holnap pihi, csütörtök délután pedig vár feliratos verzió :)

      Törlés