2014. november 10., hétfő

A Kiválasztott, 1. rész premierjének képválogatása

Akik látták az élőközvetítést, azok is minden bizonnyal örömmel nézik vissza a képeket, akik meg nem, azok szintén. 




 A folytatásra is érdemes kattintani.












Nina Jacobsonról most nem találok, de majd...
És mindjért igyekszek még néhány hangulatképpel is bővíteni a bejegyzést.





Ez pedig már a mozis ülésrend, hogy egy kicsit ide is bekukkanthassunk. :)


Forrás: QuarterQuellOrg Flickr, Hunger-Games.net, @LionsgateUK

4 megjegyzés:

  1. Az első kép nagyon-nagyon tetszik, együtt a NAGY CSAPAT!:) Bár nekem Woody és Willow (és bár tudom már nem aktuális, de Lenny is) hiányzott. És ez az utolsó kép.. :) Beültem volna közéjük. :))

    VálaszTörlés
  2. hát igen... szerintem nem csak te vagy ezzel így, hogy beültél volna közéjük :D ki az aki jena után van a képen? jen szerelése nekem nagyon tetszik, főleg a cipő! :) nem is értem hogy nem fagytak meg a lányok. mert az interjúkban mondták, hogy milyen hűvös volt. liam és josh is nagyon jól néznek ki! és mától lesz az, hogy nem fogok az oldalon sokat olvasni, mert elsőnek meg szeretném nézni a filmet... hosszú lesz ez az 1 hét...

    VálaszTörlés
  3. Az LA premieren sztem mindenki ott lesz:D
    Egyébként jó volt,h Jena Malone is ott volt,rá mondjuk egyáltalán nem számítottam,mert sehol nem írták h ott lesz.

    VálaszTörlés
  4. Jena után Lorde van a képen

    VálaszTörlés