2014. november 14., péntek

Hallgasd meg Stromae Meltdown című számát

Hááát, keresem a szavakat, de egyenlőre a döbbenettől nem jutok szóhoz. Ez is egy szám a Kiválasztott albumáról. Nem tudom, mit ért azon Francis Lawrence, hogy Lorde jól eltalálta a film hangulatát, de ez is elég messze áll attól. Ellenben legalább - már csak, hogy megfelelően túl legyen reprezentálva az albumon - Lorde ebbe is beleénekel.

Gyorsan hallgassátok, mert a tegnap este bekészített verziót már le is szedték azóta, bár tény, hogy most már tényleg érkezni fognak ezek...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem eddig az összes szám, ami megjelent az albumról, katasztrófa. Annyira nem tudom elképzelni őket ehhez a filmhez, az előzők sokkal jobbak voltak. Remélem a filmben jobban fog passzolni...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szomoru voltam, amikor megtudtam, hogy Lorde kesziti majd az albumot. Eddig azert volt jo a filmek zenei, mert nem volt benne semmilyen pop szam. Sajnos, most egy olyan filmnel, mint a Kivalasztott, szerintem nem ideillo ez a zene...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a számok viszont nem mennek majd a filmben, nyugi. Azok alatt továbbra sem popszámok mennek majd, hanem a James Newton Howard által komponált score (háttérzene) számok.

      A Lorde által felügyelt album egyfajta társalbum, ami a filmhez és annak megjelenéséhez kapcsolódik és elviekben a könyv hangulatát célozza meg.

      Törlés
    2. Jaj de jo :) Akkor most megnyugodtam. Koszi! :)

      Törlés