2014. november 10., hétfő

ÉLŐ bejegyzés a Kiválasztott, 1. rész világpremierjének eseményeiről

A lemaradók és az angolul nem tudók ebből a bejegyzésből tájékozódhatnak majd arról, mi is zajlott pontosan a Kiválasztott világpremierjén, Londonban.

18:25 - Hangunk már van egy kevés, egy műsorvezető próbál hangulatot gerjeszteni, de nem látni semmit ez így elég idegölő.
18:27 - Na, elvették a képet is, valami zene szól...
18:30 - Kezdődik!! Képünk is van!! :)

18:32 - Felsorolják, kire számíthatunk: Nina Jacobson, Jon Kilik, Francis Lawrence, Natalie Dormer, Stanley Tucci, Jeffrey Wright, Jena Malone, Elizabeth Banks, Sam Claflin, Julianne Moore, Donald Sutherland, Liam Hemsworth, Josh Hutcherson és Jennifer Lawrence várható.
Kérdéseket lehet feltenni Twitteren a #MockingjayPremiere utótaggal.

18:34 - A 2. előzetest mutatják
18:37 - Bemutatják a You're alive című első filmrészletet
Időről időre bejelentkezik valaki (eddig Natalie Dormer és Elizabeth Banks) felvételről és közli, hogy hamarosan érkeznek :)
18:39 - Megmutatják a második hivatalos filmrészletet is. (Jaaaj, ezzel kapcsolatban van egy érdekességem, majd szóljatok rám, hogy írjam ki!!)

Folytatás az ugrás után.


Egyébiránt nagyon klassz a díszlet és a zenék is. Jó a hangulat nagyon! Majd lesz képes bejegyzés is.
Na jó gyors' egy kép:

LionsgateUK


18:49 - Az első érkező Francis Lawrence. Nem tudom eléggé kifejezni, mennyire örülök neki, hogy ő lett a rendező!!
18:50 - Nina Jacobson, a film egyik producere is megérkezett.

18:52 - Üdvözöljük a Coin elnök szerepében bemutatkozó Julianne Moore-t.

Francis Lawrence gyors: A film nagyszabású, a rajongók nagyon támogatóak.

18:53 - Visszatér a képernyőre Johanna Mason szerepében Jena Malone! Gyönyörű fehér ruhában, amely szabadon hagyja a vállát.

Nina Jacobson gyors: Hihetetlen, nagyon hálás vagyok a rajongóknak, Francisnek, életem kalandja ez. Idén először vagyok fenn Twitteren és nagyon nagy élmény így is tartani a kapcsolatot a rajongókkal.

Julianne Moore gyors: Nagyszerű dolog itt lenni, nagyszerű a könyv, a sorozat, nagy öröm a részesének lenni és hogy itt lehetek!

18:58 - Visszatér Londonba Nina Jacobson producertársa, Jon Kilik is.

Jena Malone: Én magam is sikítozó rajongónak érzem magam. Hihetetlen jó érzés újra részt venni a sorozatban. Egy klassz utazás ez az egész.

Az üresjáratban Jenát látjuk fényképezkedni, autogramot osztani.

19:05 - Visszatér a boldog Effie Trinket szerepében Elizabeth Banks.
19:06 - Itt van velünk a nagyon helyes Finnick Odair alakítója Sam Claflin is.
19:07 - Még egyszer láthatjuk Caesar Flickerman szerepében Stanley Tuccit.

19:08 - Üdvözöljük Az Éhezők Viadala családjában Natalie Dormer.
19:08 - Megérkezett a Peeta szerepét alakító Josh Hutcherson is Londonba!
19:09 - Itt van Liam Hemsworth is!

Elizabeth Banks: Hihetetlen mennyire szeretik a rajongók, hogy ebben a ma esti hidegben is ilyen sokan eljöttek!

Sam Claflin: Nagyon köszönöm, hogy itt vártok ránk, meg minden. Igyekszek élvezni minden pillanatot, amit lehet.

Natalie Dormer: Nicholas Oakwell-nek köszönhető a ruhája, amit megdicsér a műsorvezető is.
Tavaly már itt voltam a Futótűz premierjén is, de jó hogy idén csatlakozhattam a stábhoz is.

Josh Hutcherson: Elviekben jól van, de teleitta magát kávéval, hogy bírja.

19:14 - Érkezik a Snow elnök szerepét alakító Donald Sutherland.
19:15 - Kérem, üdvözöljék a Beetee szerepében látható Jeffrey Wright-ot!

19: 17 - Megérkezett Londonba az Oscar-díjas Jennifer Lawrence is!!

Jeffrey Wright: Csodálatos ez az egész. Beetee egy igazi erkölcsös fickó, igyekszik kiállni a közösségéért.

Jen nagyon igyekszik mindenkinek aláírni, pedig nagyon reménytelen a helyzete...

Jena Malone: Ez egy olyan lehetőség, amely egy életben egyszer adódik az embernek. Nagyon élvezi az egészet. Az embernek maga kell, hogy elképzelje, mi történt Jenával. A szó szoros értelmében beleszerettem Johanna Masonban. És nagyszerű filmesekkel, színészekkel dolgozhatok együtt, ezt is nagyon élvezem. Johanna energiái igazán őrültek, a testemben érzem, amikor játszom.

Stanley Tucci: Olyan vagyok, mint Te - mondja a műsorvezető. - Csak sokkal csinosabb, kontráz Tucci. Ez egy csodálatos karakter számomra. Van egy nagyon fontos közös jelenete Peetával, erről sokat beszélgettek Francis-szel, ez egy rendkívüli jelenet lett. Nagyon jó forgatási élményekkel is gazdagodott az elmúlt évek során.

Donald Sutherland: Még csak párszor volt itt premieren. Szerintem senki nem számított ekkora sikerre. Suzanne Collins abszolút az igazságot írta le, és izgalmas, hogy fiatalok vesznek részt benne. Snow elnök szereti Katnisst, számára a lány a legszórakoztatóbb, legcsodálatosabb, legzseniálisabb ember. Nagyszerű élmény, hogy egy ekkora tehetséggel dolgozhattam, mint Jennifer.

19:35 - Lorde is részt vesz a premieren.

Nina Jacobson: A rajongók elbűvölik, meglepik és ők a legjobbak. Nincs más Francis-en kívül, aki képes lett volna megcsinálni a filmeket. Nagyon tiszteli az alapanyagot, csodálatosak a meglátásai, nagyon keményen dolgozott. Nagyon rendkívüli szereplőgárdánk van, és ezek a szereplők még többet kihoztak karaktereikből tehetségük által.

Natalie Dormer: Még mindig látszódik az a rész, ahol le volt borotválva a haja. Francis Lawrence csodálatos, és sokat beszélgettünk vele. Így, hogy csak a fél oldal lett leborotválva, sokkal kapitóliumibb, vagányabb, dögösebb. Már tavaly is itt voltam, de aztán 9 kemény hónap forgatás következett. Suzanne Collins egy nagyon összetett, erős, ifjúsági regényt írt, amely igenis megfogja a fiatalokat. Valódi problémákról beszél, szerelemről, veszteségekről, nem csoda, ha megfogja a közönséget.

Liam Hemsworth: Nagyon izgatott vagyok, köszönöm, hogy eljöttetek. Gale végre lehetőséget kap, hogy részt vegyen a tényleges történésekben. A legmélyebb motivációja, hogy támogassa Katnisst, hogy a lány elég bátor legyen, hogy elvállalja a lázadás arcának szerepét. A forgatás mindvégig olyan volt, mintha iskolában lennénk, mert ott volt Jen, Josh, Woody, olyanok voltunk, mint a gimisek. Mindenre büszke vagyok, hogy ilyen rendezőnk volt, hogy ilyen emberekkel dolgozhattam együtt.

Francis Lawrence: Igazából mi már a folyamat legelején tudtuk, hogy ketté lesz szedve a könyv. Az együttműködés a színészekkel nagyon fontos, számomra ez adja a filmkészítés lényege. Hatalmas stábunk van és mindenkinek együtt kell működnie, hogy összeálljon a film. De ezekkel az emberekkel ezt nagyszerűen meg lehetett tenni. A könyvből kaptam az inspirációt, igyekeztünk ahhoz hűnek maradni. Sok-sok döntést kellett meghozni ennek kapcsán. Mindent leforgattunk, már csak egyetlen jelenet maradt hátra, de nagyon szomorúak vagyunk, amiért véget ért a forgatás. Köszönöm a rajongóknak, hogy ennyire támogatják a sorozatot, engem. Ez nagyon sokat jelent számomra, ezek a filmek Nektek készülnek!

Julianne Moore: Nagyon jól vagyok, köszönöm! A forgatás első napja nagyon izgalmas volt, mindenki nagyon kedves és aranyos volt. A könyvben kevesebbet olvashattunk Coinról, mert csak Katniss nézőpontjából látjuk az eseményeket, de sokat beszéltünk Francis Lawrence-szel a karakterről. Büszke vagyok rá, hogy részt vehettem ebben a filmben, hogy a fiatal női karakterek fejlődése ilyen magas szinten tart.

Elizabeth Bansk: Nagyon fázok. Azért lehetek itt ma este, mert ennyire szeretitek a karakteremet. Effie partra vetett hal a 13. körzetben, eljött a Kapitóliumból, elég nehéz neki. Effie nagyon egyedi, itt is rossz irányba indul, de ez nagyon vicces lesz. Nagyon szeretem, milyen odaadó Effie Katniss iránt. Katniss nagyon kevesekben bízik meg a 13. körzetben és Effie nagyon büszke, hogy ezen kevesek között van.

Jennifer Lawrence: Érdekes volt, hogy ugyanazt a karaktert most teljesen lehangoltnak kellett ábrázolni. Szeretem Katniss bátorságát, hogy szembenéz a nehéz dolgokkal akkor is, amikor nap mint nap sír. Nagyon sokat változott és kiteljesedett a karakter az évek során. A még le nem forgatott jelenetben szóba került, hogy lovagolnom is kell (?) Mondtam is nekik, hogy akkor szerezzenek egy pónit. Köszönjük srácok, értetek csináljuk ezeket a filmeket, reméljük tetszeni fog!

Lorde: Őrület, mennyien vannak. Csodálatos volt belefolyni ebbe a munkába. Igen, nagy felelősség volt az egész filmzenei album. Sokat agyaltam a dolgokon, mivel a filmben mindenki nagyon erős. ... Az öcsém nagyon féltékeny, hogy én részt vehetek ebben.

Jon Kilik: London a szerencsevárosom premier szempontból, nagyszerű energiák áradnak itt. Nagyon büszke vagyok producertársamra, Nina Jacobsonra, aki ezt az egészet összehozta az elmúlt 5-6 évben, és hogy minden filmben egyre nagyobb a tét, és hogy ilyen nagyszerű történetet kelthettünk életre. Nagyszerű kihívás volt, Francis Lawrence nagyszerű munkát végzett, nagyon élethűen keltette életre ezeket a filmeket.

Jeffrey Wright: Szeretem Beetee-t igen. Ami különleges ezekben a történetekben, hogy nagyszabású események történnek, mégis mindenkinek megvan a maga személyes története. Itt például Beetee megsérül. Katniss egy hős, ugyanakkor hű barát marad, hű szerelmes. Felelősnek érzi magát Peetáért. Mindenki számára nagyon személyes marad a történet. Beetee is részt vesz ezen nagyon veszélyes eszközök, fegyverek feltalálásában. De ő rájön, hogy veszélyes dolgokat csinál, és hogy ezeknek mik a következményei és igyekszik erre tekintettel lenni.

Josh Hutcherson: Nagyon jól vagyok. Egy kicsit elvesztem az eszem ezúttal, átmossák az agyam. Mindenki tudja, hogy Peeta egy jó srác, erre most, hogy a Kapitólium elrabolja, minden megváltozik. Stanley nagyszerű ezekben az interjúkban, nagyszerűen improvizál. Ezáltal sokkal természetesebb, életszerűbb lesz az interjú. Peeta megőrül a filmben, tényleg.

Sam Claflin: Hihetetlen, helló, mindenki odakinn!! Köszönöm, hogy eljöttetek. Idén nem fogok sikítani, tavaly elég zavarba ejtő volt visszanézni, de azért most is izgatott vagyok. Most először csináltam olyat, hogy visszatértem egy karakterhez, de azért mégis más volt, mert bár erős, határozott, karizmatikus, most egy kicsit érzékenyebb lesz. Mindent élete szerelméért, Annie Crestáért tesz Finnick. Hisz egy jobb világban, Katniss-szel együtt mindketten igazán megértik, mi is történik és nagyon szoros barátok lesznek. Ezen film alkalmával már magabiztosabb volt, jó volt érezni, hogy nem okoztam csalódást, és hogy ilyen lojálisak a rajongók.

20:19 - A műsorvezető minden rajongónak megköszöni a részvételt, és reméli, hogy tetszeni fog a film.

Én is örülök, hogy itt voltatok, köszönöm, hogy ilyen hangulatossá alakítottuk ezt a premiert is, akárcsak tavaly. Nagy élmény volt számomra is! :)

19 megjegyzés:

  1. Jaaaj.
    De izgi. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ancsi az élő blogot! :) még nem vagyok otthon, jó innen figyelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, az interjúkból nem bírok mindent, de legalább valami :)

      Törlés
  3. Köszi a bejegyzést!:) Sajnos egy óra csúszással értem haza, úgyhogy jó volt visszaolvasni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha hasznát veszitek, akkor már nem csináltam hiába :)

      Törlés
  4. Hűű, ez baromi jó volt!:) Imádom Őket egytől-egyig! Bár ott lehettünk volna mi is! Sajnos a chat-et nem használtam ki, le se mertem venni a szemem a közvetítésről. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így kicsit olyan, mintha mi is ott lettünk volna. Megértem, hogy nem chat-eltél, nekem bejegyzést írni is nehéz volt így, de mindent az olvasókért ;)

      Törlés
  5. Ancsi : Hálásan köszönöm / köszönjük az élő közvetítést és gyors fordítást. nem is tudom mi lett volna velem. Minden elismerésem ehhez a kitartáshoz.

    Lorde ruhája, hát öhm,eléggé fura :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm/jük ezt a posztot mivel az élő közvetítést sajnos nem tudtam megnézni így ez nagyon jól jött !! Nem tudom elégszer elmondani milyen remek munkát végzel és , hogy ennyi időt szánsz ránk !! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK !!

    VálaszTörlés
  7. Sajna nemtudtam gépközelben lenni a premier idején, pedig annyira tervben volt :-( Éppen ezért nagyon kösz ezért az összefoglalóért Ancsi! Látom, Claflin most egy picit visszafogottabban viselkedett mint tavaly :-D

    VálaszTörlés
  8. Egyébként csak nekem tűnt fel vagy aki nézte más is látta egy pillanatra a rajongókat elválasztó kordonon mintha magyar zászló lógott volna. Piros fehér zöld volt és nem olasz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ebben nem vagyok biztos, hogy nem olasz. Mert én is láttam, de az jutott eszembe, hogy olasz zászló lehet...

      Törlés
  9. A los angelesi premierről is lesz live stream?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Los Angeles-i premier idejében nálunk éjszaka lesz. Ha lesz stream, és van rá igény, szívesen kiteszem, illetve feloldom a kommentmoderálást, hogy tudjatok beszélgetni, ha többen lennétek.
      Na, ezt még kitaláljuk, részemről a jövő hét eleje durván húzós, biztos nem fogok éjszaka közepén fordítani és hasonlók.

      Törlés
    2. Én biztos megnézem az LA premiert :DDD

      Törlés
  10. Drága Ancsi!
    Köszönjük az egész élőközvetítést!Nagyszerűen megszerveztél mindent!Az interjú után,már szinte rögtön fent is volt a fordítás,a chaten nagyon jókat beszélgettünk,nem maradtunk le semmiről,a streamre rá se találtam volna,ha nem linkeled ide!
    Minden elismerésünk (azt hiszem ezt bátran mondhatom a Többiek nevében is) a Tiéd!
    Ezer köszönet:

    Doo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóri!

      Köszönöm a szavaidat, nagyon jól esnek.
      De épp ezért hoztam létre anno az oldalt, mert úgy láttam, hogy ha itthon egyszerűen nem érhető el elég anyag, ha valaki igazán rajong egy sorozatért. Sem a mozis újságok, sem a forgalmazók, sem... nem is tudom, kitől várnám, hogy kvázi "szolgáljanak ki", de nem teszi meg senki, ezért megteszem én magamnak és minden rajongótársamnak.
      És ha elérem azt, hogy vagyunk páran, akik az oldal kapcsán érezzük kicsit jól magunkat, akkor tudom, hogy nem "dolgoztam" hiába.

      (Ettől még nekem hiányérzetem van, mert az interjúfordítások nem lettek teljesek, de több, mint a semmi, és tényleg nem bírtam többet sem érteni, sem írni, mert nem vagyok tolmács, de tudom, hogy nem is kötött bele ebbe senki, csak azért írom, hogy azt se gondolja senki, hogy én annyira profinak éreztem ezt a részét.)

      Törlés
  11. Csak most volt időm elolvasni, de ez nagyon szuper! *.* Köszi Ancsi! :)

    VálaszTörlés