2014. november 9., vasárnap

15 új jelenetfotó a filmből

Ahogy a címben is láthatjátok, 15 új kép került elő a filmből. Mondjuk - bár lehet, csak én láttam már az egész filmet kockánként, de nekem - annyira nem újak, mert van közöttük, amihez nagyon hasonlót láttunk már (ilyen ez a Katniss-es is, amit kiteszek ide főoldalra) akár still, akár újságban lévő kép formájában vagy pedig az eddigi előzetesekben. Mindenesetre, aki már nem néz új anyagokat a Kiválasztottból a mozis megjelenésig, az NE kattintson az ugrásra, aki viszont egyben is szeretné látni az eddig megjelent Jelenetfotókat, azok kedvéért a megfelelő aloldalra is kiteszem ezeket.

És nem, nem tudok ellene tenni, hogy ennyi minden előkerül, de az oldal feladata az, hogy mindezt megmutassa azoknak, akiket érdekel. Mindeközben azokra is igyekszek tekintettel lenni, akik óvatosan közelítenék a filmet. Ők se aggódjanak, annyi anyag lesz ma is, hogy győzni sem fogjátok :)
















Forrás: QuarterQuellOrg

3 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy kérdésem van: Effie miért lett kopasz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig parókái voltak, ugye. Amúgy passz.
      Én már korábban megjegyeztem, hogy azzal a világfájdalommal az arcán, meg kendővel a fején nekem nagyon morbid, hogy úgy néz ki, mint aki most esett át egy kemoterápián :(
      Itt legalább mosolyog :)

      Törlés
  2. Én a könyvben is úgy értelmeztem,hogy Effie azért hord parókát mert kopasz,nem csak a divat miatt

    VálaszTörlés