2014. november 29., szombat

Íme a harmadik Supra cipőmodell

Emlékeztek még a lázadós és kapitóliumi cipőmodellekre a Suprától? Aki nem tudja, mire utalok, ide kattintson. Akkor azt ígértem, hozom a harmadik modellt, de valószínűleg úgy benyelt a promó, hogy a dögös cipők egészen ki is mentek a fejemből. A harmadik modellt most találtam meg a sorozat hivatalos Twitter oldalán, úgyhogy aki még szintén nem látta, most megnézheti.


Nekem ez már picit giccses, a múltkori kettőből a 13. körzetes tetszett nagyon. Nektek melyik a befutó? :)

3 megjegyzés:

  1. Ez a cipő a szárnyakkal kicsit túlzás, de a múltkori 13. körzetest szívesen viselném.

    VálaszTörlés
  2. én nekem ez tetszik a legjobban :D pont a szárnyak miatt :))

    VálaszTörlés
  3. Mind3 szuper,de most valamiért a Kapitóliumi cipőt választanám. (eddig a D13-as volt a kedvenc)

    VálaszTörlés