2014. május 31., szombat

Jena Malone (is) végzett a Kiválasztott forgatásával

Jena Malone-val és bandájának másik tagjával a Rafinery29 beszélgetett, ebből a beszélgetésből hozom most az ide vonatkozó részleteket:


Ha már a másik munkádról beszélünk, befejezted már a következő Éhezők Viadala film teljes forgatását?
Épp két hete végeztem mindennel. Őrület. Még csak azt sem tudom, beszélhetek-e erről egyáltalán. Júniusban végzünk az egésszel. De minden hatalmas titokban zajlik. Olyan őrületes. Befejezzük a forgatást, aztán soha többé nem játsszuk ezeket a karaktereket. Kicsit szomorú vagyok emiatt.

Ez olyan különös, nem is tudom. Remélem, a kirakós minden darabkájára rátaláltam. Korábban sose viseltem gondját egyetlen karakteremnek sem két és fél, három éven keresztül. 

Mit gondolsz arról, hogy ennyire kiállsz a belevaló mégis érzelmileg sérült lányok mellett?
Sok ilyen játszottam. Életem különböző időszakaiban a szívemben mindig őriztem egy kis helyet számukra. Fiatalabb koromban még jobban vonzottak ezek a karakterek. Mindig is azt akartam, hogy legyen súlya a karakternek. Nem akartam egyszerű lányt vagy barátnőt alakítani. Meg akartam méretni magam. De minél idősebb leszek, annál inkább csak arra vágyom, hogy kamaszoknak hozhassak létre valamit. Inspirálni szeretném őket és megdöbbenteni. Azt akarom, hogy térdre essenek, majd fel akarom őket emelni a földről. Úgy érzem, ők az igazi forradalmárok. Mindent meg kell tennünk értük. 

A tizenévesek tényleg az ilyen karaktereket érzik magukhoz közelállónak. Az elesetteket és a vagányakat. 
Őket így érinti meg Katniss Everdeen és az egész Éhezők Viadala. Ki ne akarna az a nő lenni? Ez nem az én-központúságról szól. Mert itt nem az egyén van a középpontban. Nem arról szól, hogy Katniss milyen csinos vagy hogyan használja a szexuális vonzerejét. Hanem arról, hogy hogyan használja az erejét. Feláldozza magát a szerelemért. Csodálatos dolog, hogy a 13 éves kislányok felnéznek rá és azt mondják, "Ő az én hősöm."
Forrás és képek: Rafinery29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése