2014. május 6., kedd

Natalie Dormer az USA Glamour júniusi számában

Az Egyesült Államokbeli Glamour júniusi számában, egy hosszabb, kétoldalas cikk olvasható a Kiválasztottban is szereplő színésznőről, aki többek között a sokat taglalt hajviselete kapcsán nyilatkozott. Íme az idevágó cikkrészlet:


- Érdekes, hogy azt gondoljuk, hogy vonzerőnk és női identitásunk milyen nagy mértékben múlik a hajunkon. A Kiválasztott könyvváltozatában azonban Cressidának le van borotválva a feje és zöld indák vannak rá tetoválva, én pedig meg akartam felelni a könyvben leírtaknak.

Szóval hogyan is érez a színésznő drámai jellegű frizuraváltással kapcsolatban?
- Elsőre elég sajátságos a dolog, de aztán az ember vesz egy mély levegőt és mindent a maga helyén kezel. - mondja. - De eltartott egy ideig, mire megszoktam. A vőlegényemnek (az író és rendező Anthony Byrne) nagyon rövid tüsi haja van, és szerintem a nők nagy része szereti, birizgálni párja borotvált fejbőrét. Természetesen én is. De normális esetben ilyen a férfiakkal történik - nem pedig a saját fél fejemen. Sok barátom megkér, hogy hadd érintsék már meg, én meg csak állok ott, miközben öt percen keresztül csak simogatnak. 

- Az, hogy az ember néhány hónapra levágatja a fele haját, az nem olyan nagy dolog ahhoz képest, hogy más embereknek mivel kell megküzdenie. Ráadásul a haj visszanő.

A vad hajviselet egyik váratlan mellékhatása egyfajta vadabb divatértelmezés.
- Amikor az ember hajának fele le van borotválva, nagyobb a játéktere. Szerintem az emberek legtöbbször tartanak a kritikától. Én ezt megértem - szörnyű, amikor a képek egy félórán belül elárasztják az internetet. De mást bírálni mindig az ember saját belső bizonytalanságát tükrözi vissza. Mindannyian hibázunk. Mindannyian vétünk divatbakit, választunk rossz forgatókönyvet, írunk rossz dalt. De csak úgy lehetünk egyre jobbak, ha vállaljuk a kockázatot és néha hibázunk is.
Forrás: Glamour via FashionScansRemastered

Az ugrás után egy az eredeti szkennek, amelyen - nem túl jó minőségben ugyan, de - az egész cikk olvasható.



Forrás: FashionScansRemastered

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése