2014. május 14., szerda

Forgatási képek: Peeta rátámad Katniss-re

Úgy tűnik, ma ismét egy elég fontos jelenetét forgatják a filmnek (bár a végefelé vajon melyik jelenet nem fontos??), úgyhogy a képeket elrejtem az ugrás után. Azért egy mosolygós Katniss jusson ide az elejére is :)

Agresszív Peeta, dublőr Katniss és lazsázó Gale is látható az ugrás mögött! Izgi!

Katniss itt még nem sejti mi vár rá :)




Na, ő itt tutira nem Jen. Szerintetek? - Szerintem Peeta is erre jött rá.

Mitchell (Joe Chrest?) lefegyverzi Peetát

Peeta úgy döntött, nem kér a mű-Katnissből.

Peeta mintha ma kicsit agresszív volna 


Gale meg Homes tök közönyösen nézi végig, amint Peeta rátámad Katnissre. ;)
De szeretem ezeket a közelieket. A Futótűz forgatása során nem voltunk sok ilyennel elkényeztetve

Ui.: A képfeliratokért én kérek elnézést ;)

Forrás: MockigjayUpdates, @THGAustralia

11 megjegyzés:

  1. Ez de durva! :O :D Amúgy nem tudom miért, de én ezt valahogy éjszakai jelenetnek képzeltem.. :)

    VálaszTörlés
  2. jen olyan mint egy műbaba. De kb minden forgatási képén így néz ki XD. Miért nem bírta megtartani a haját a 3. részig ? Vagy a szerződésben nem volt semmi olyasmi, hogy haj megváltoztatása csak végszükség esetén ? :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen szétégett a haja a sok festéstől, szóval nem divatból vágatta le a haját, ezt fordítottam tavaly ezzel kapcsolatban.

      Törlés
  3. úristeeen, már alig várom

    VálaszTörlés
  4. mikor jelenik meg az előzetese a filmnek:)))?????

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek a képaláírásokxD igen ilyeneket tényleg nem kaptunk a futótűzről, hát élvezzük!!:D

    VálaszTörlés
  6. Huh de sok mindent forgatnak ebben az udvarban. :-) :-) Az egész itt fog játszódni vagy több ilyen van :-) Amúgy a képek klasszak. Köszi Ancsi. Zsolti

    VálaszTörlés
  7. A 4. képen tuti Jennifer van. Utána 3-mal már a dublőr.

    VálaszTörlés
  8. Ancsi :DDD
    engem feldobtak a képfeliratok :D

    VálaszTörlés
  9. De klasszak! :)
    ,,A na ő tutira nem Jen" képaláírásnál szerintem az még pont ő, utána már tényleg nem.
    Hát igen, a haja. Nem tehetett róla sajnos és talán egy pici utómunkával természetesebb lesz.

    VálaszTörlés