2014. május 10., szombat

Friss: további képek a Kiválasztott párizsi forgatásáról

Látom, itt vagytok sokan a korai óra ellenére (ja, vagy ma munkanap van, csak én nem melózok?), úgyhogy válogatom is a klasszabbnál klasszabb, éjszaka felkerült képeket és videóink is vannak.

Katniss a holóval(!) és mosolygós Katniss



Forrás: neuroticllama.tumblr.com


Ne add fel a reményt az elején, a videó második felében történik is valami :)


Az ugrás után még két Instagramos videó.




Forrás: RealOrNotRealNews, PanemPropaganda

8 megjegyzés:

  1. Hűha... nagyon komolyak ezek a forgatási videók :D

    VálaszTörlés
  2. Mennyire király, hogy vannak ilyen videók!! Az európai forgatások sokkal rajongó barátabbak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem amúgy nem az európai helyszín miatt van így, hanem mert konkrétan itt forgatnak egyáltalán kinti jeleneteket. Amit tudtak, a kintiek (USA) is, hoztak, emlékezz a téli Mariott-hotelbeli szabadító akció forgatására. Vagy a Hawaii forgatásra, onnan is mennyi képet kaptunk. Szóval valszeg Atlantában nagyon nagy arányban stúdióban forgattak, azért nem voltak jobban forgatási képek.

      Törlés
    2. Igen, én is valahogy így értettem, hogy jó, hogy itt kinti jelenetek vannak :) És az meg pláne, hogy nem próbálják dugdosni őket. Emlékszem pl az Alkonyatnál úgy rejtegették a forgatások minden részletét.,..

      Törlés
    3. Jó, de az Alkonyatnál is mennyit kaptunk pl. a nászutas részből, amit lehetett, ott is megszereztek a rajongók :)
      Hogy itt most ezt a forgatást mennyire védik vagy sem, hááát, valóban érdekes kérdés, mert ömlenek az anyagok, az tény :)

      Törlés
  3. Az első videóban épp azt forgatták, amikor bemennek a Kapitóliumi házba, és Katniss lelövi a kapitóliumi nőt, ugye? Köszi a videókat és képeket Ancsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem kizárt. Ebbe a vonatkozásba én bele se gondoltam, mert amikor olvastam, valahogy úgy képzeltem magam elé, hogy kertes házba rontanak be, nem ilyen társasházba :O
      De most, hogy írod, lehet :)

      Törlés
    2. Jééé és tényleg... most hogy mondod.. xD

      Törlés