2014. május 9., péntek

Még újabb forgatási képek

Lassan kezdek elveszni, és nem tudom, mi a jobb: ha új bejegyzést hozok vagy ha a régieket frissítem, de talán az újakat jobban látjátok. Úgy tűnik, a mai napon valamiféle harcjelenet forgatása zajlott, és láthatjuk a teljes Sztár Osztagot is, de mindenestül. Jaja, van ám Finnickünk is :))

Beetee, Enobaria, Annie és igen, Finnick teljes valójában, szigonnyal meg minden!!

Sztár Osztag, előről: Gale, Jackson, Pollux, Katniss, Cressida, Peeta, Finnick, Messalla, Mitchell(!) és Homes.
Jah, Mitchell még ki sincs hirdetve, de a forrás ezt írja.

Katniss, Peeta, Cressida és Messalla
Forrás: @THGAustralia és @LucileMetout Twitterén is vannak képek, de azok inkább helyszínfotók meg statisztákat ábrázolnak, az engem nem mozgat meg, de attól Ti böngészhettek ott is :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó, hogy mindig megosztod velünk ezeket a képeket és videókat!!:D és örülök hogy így beindult a forgatás . Már nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal szóval köszönjük, hogy ennyi időt szorítasz az oldalnak és ezáltal nekünk is :D

    VálaszTörlés
  2. Legalább valamit már látunk. :D Amúgy megint elég egyedien értelmezték a szigony fogalmát, de szerintem király.

    VálaszTörlés