2014. május 6., kedd

Hivatalos: Michelle Forbes Jackson szerepében

No, váratlanul új szerepet jelentett be a Lionsgate. Íme előbb a lényeg, a kép és a név, és hozom is, ki is pontosan ez a Jackson, akinek szerepében Michelle Forbes-t láthatjuk majd a Kiválasztott 2. részében, annak is azonnal utánajárok, hol láthattuk korábban a színésznőt!


Michelle Forbes 1965-ös születésű színésznő, aki leginkább sorozatokban szerepelt többet. Mi is láthattuk többek között Lángoló Chicago, a Gyilkosság és a True Blood - Inni és élni hagyni című sorozatokban.

A Kiválasztott szereplőit felsorakoztató gyűjtőposztot is bővítem majd a szereplővel, akit korábban hiányoltam is, most azonban titkon remélem, hogy esetleg kapunk még néhány nevet az elkövetkezendő napokban. 

Aki nem lenne képben, az ugrás után talál néhány - többek között SPOILERes-  idézetet A kiválasztottból Jacksonról:



"Megnyugtató a tudat, hogy az osztag minden tagja halál pontosan céloz. Finnick és Gale mellett még öt katona tartozik a csapatba, mindannyian a Tizenharmadikból. Jackson, a parancsnokhelyettes egy középkorú nő, első ránézésre talán kicsit lomhának tűnik, de olyan célpontokat is telibe talál, amiket mi távcső nélkül alig látunk. Távollátó vagyok, jegyezte meg egyszer magáról.
[...]
– Mikor kell őrködnöm? – kérdezem Jacksontól.
A parancsnokhelyettes kétkedve, vagy lehet, hogy inkább hunyorogva rám néz, és így felel:
– Nem osztottalak be őrségre.
– Miért? – kérdezem.
– Nem mernék fogadni, hogy szükség esetén képes lennél lelőni Peetát – mondja.
[...]
– Mégis kit kérdezzek? – morogja Peeta. – Kiben bízhatok meg?
– Esetleg kezdhetnéd velünk. Az osztagoddal – javasolja Jackson.
– De hát ti az őreim vagytok – mutat rá Peeta.
– Azok is – mondja a parancsnokhelyettes. – De egy csomó ember életét megmentetted a Tizenharmadikban. Az ilyesmit nem szokás elfelejteni.
[...]
Hogy segítsen Peetán, Jackson kitalál egy játékot, amit „Igaz vagy nem igaz”-nak nevezett el. A következőképpen néz ki: Peeta mond valamit, ami szerinte megtörtént vele, a többiek meg elmondják, hogy
tényleg megtörtént-e, vagy csak úgy képzeli. Végül rövid magyarázatot fűznek hozzá.
[...]
Elég egy gyors pillantást vetnem a csapatunkra, hogy tudjam, valami nem stimmel.
– Várjatok! Hol van Jackson és Leeg 1?
– A Húsdarálónál maradtak, hogy feltartóztassák a mutánsokat – feleli Homes."
A részletek Suzanne Collins: A kiválasztott című regényéből származnak.

7 megjegyzés:

  1. Imádtam a True Bloodban, bár a karaktere miatt ki nem állhattam xD Örülök hogy benne lesz a trilógiában.
    Mondjuk úgy tudom inkább sorozatokban játszik.
    Sugarcube

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, közben már bővítettem a bejegyzést :)
      Én nem ismertem a színésznőt, a True Blood-ot nem követem, de reméljük, jó lesz. Végülis a karaktere elég klassz!

      Törlés
  2. Mitchell hiányzik már csak a 451-ből, igaz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, ki is emeltem kékkel a Gyűjtőposztban a hiányzókat. Izgi :)

      Törlés
  3. Na jó.. Kezdek megőrülni, a könyvben őt is végig férfinak képzeltem el XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LooooL :D
      Különben őt szerintem én is, pedig látod az idézetet :))

      Törlés
    2. Igen.. És 2x olvastam a könyvet, de nem tűnt fel xD A Jackson név miatt annyira férfiként rögzült :'D

      Törlés