2014. május 3., szombat

Emlékeztető és újabb játék!

Egyrészről: gondoltam, szólok, hogy aki ki szeretné használni a goromba idő, a hosszú hétvége és az esetleges érettségi szünet adta lehetőségeket, ne felejtse el, hogy várom ám szeretettel a fejlécterveket! A részleteket ITT találjátok, és ne feledjétek, a határidő jövő szombat éjfél, szóval nagyjából egy hetetek van még. Természetesen még mindig nem kell elsietni, lehet csiszolgatni, tökéletesíteni a munkát, ahogy kedvetek van. Csütörtök körül kiírok még egy figyelmeztetőt, biztos, ami biztos.

***

Másrészről: újabb játékötletem támadt, hogy egy picit feldobjuk a Kiválasztott promójának kezdetéig tartó, egyre feszültebbé váló várakozást! A feszültséget levezetendő, arra gondoltam:

Tippeljétek meg, melyik nap jelenik meg az első/következő/ promóanyag a Kiválasztottból?

Természetesen tudom, hogy egy teaser poszterünk van, azért írtam oda, hogy következő, de azon kívül tényleg az első lesz. Hogy a félreértéseket elkerüljük, definiáljuk, mit értünk promóanyagon. Nos, én a következőket tartanám annak: jelenetfotó a filmből, előzetes, poszter, karakterposzter. Kihagytam valami fontosat esetleg? Ha igen, jelezzétek nyugodtan kommentben.

A tippeket is kommentben várom. Konkrét határidő nincs, hiszen amíg valami meg nem jelenik (illetve be nem jelentik), ugyanúgy várakozunk és csak tippelni tudunk. Persze a játék véget ér, amint (váratlanul) megjelenik az első ilyen anyag, vagy bejelentik hivatalosan(!), hogy meg fog jelenni. De több azonos napra szóló tipp közül az(ok) lesz(nek) a győztes(ek), aki(k) korábban adja/ák le tippjeiket. Itt egy napon belül nem tennék különbséget, tehát ha valaki du 4-kor vagy este 11-kor tippel, az egyenértékű, kivéve persze, ha közben este 6-kor érkezik egy ezzel kapcsolatos bejelentés, bár értelemszerűen az ez után érkező tippek ugyancsak nem érvényesek a továbbiakban.

Jutalmat felajánlani csak a szokásos módon tudok: a győztest az oldalsáv hasábjain ünnepeljük kedvenc Éhezők Viadala képével, zenéjével, videójával vagy oldalával. Ez három hétig található majd meg az oldalon.

Jó tippelést és kitartó várakozást mindenkinek!! :)

10 megjegyzés:

  1. Az én tippem az hogy az első előzetes a Cannesi filmfesztiválon fog megérkezni május 24.-én...

    VálaszTörlés
  2. Az én tippem, hogy az első karakterposzterek júliusban fognak jönni ;) A videót én is május 24.re tippelem :D

    VálaszTörlés
  3. Az én tippem hogy ezek az első karakter poszterek júliusban fognak kijönni :) ha pontosan kéne elmondanom akkor azt mondom hogy július 15-e környékén fog kijönni :) az előzetes szerintem május 23-án fog kijönni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanazt írtad, mint névtelen xD, de mind1 :D

      Törlés
  4. én tippem, hogy az első előzetes júli 25 körül jön ki :)

    VálaszTörlés
  5. Hűha. Lehet, hogy félreérthető a kérdés - és persze nem is muszáj pont arra válaszolni - de engem az érdekel most már iszonyúan, hogy bármi anyag mikor jön ki végre. Akár kép vagy bármi. :)
    De igen, az előzetesnek van esélye Cannes-ban is a filmfesztivál idején és a Comic Con környékén júliusban is :) Én már kezdek nagyon besózva lenni, bár lehet, hogy csak a hosszú hétvége adta kivételesen sok szabadidő ment az agyamra ;)

    VálaszTörlés
  6. Hm. Legyen egy május 14, valamilyen kép. És a cannes filmfesztiválon szerintem is várható egy előzetes :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem az előzetes előtt csak kiadnak valamilyen stillt a filmből szóval, ha tippelnem kéne én olyan május 17.-ét mondanám. :)

    VálaszTörlés