2012. március 19., hétfő

Visszaszámlálás: 3 nap - 3 előzetes

Így a célegyenesben jó visszaidézni az előzetesekre való várakozás pillanatait is. Valamiért sajnos a videók beágyazása le van tiltva, ezért, ahol tudtam, nem YT verziót választottam, az elsőnél meg legfeljebb továbbkattintotok a YT-ra.

Még 2011. augusztus 29-én kaptunk egy ízelítőt:



Aztán 2011. november 14-én debütált a hivatalos, hosszú előzetes - összehangolva az Alkonyat: Hajnalhasadás, 1. részének megjelenésével, hogy ha lehet, onnan is tudjanak rajongókat csábítani a filmhez. Viszonzásképp Az Éhezők Viadala előtt kezdik vetíteni a mozik az Alkonyat: Hajnalhasadás 2. részének ízelítőjét. 



És végül már idén, 2012. február 2-án jelent meg az utolsó előzetes, aminek aztán én magam követtem el a feliratozását:

1 megjegyzés: