2012. március 13., kedd

Első reakciók a filmről

A filmnek volt egy korai vetítésre, amelyre meghívtak néhány sajtóst, akiknek azonban a véleményeiket a tegnap esti premierig meg kellett őrizniük. Ám az embargó véget ért, így Tweet-ek formájában olvashatjuk az első kritikákat:

Jen Yamato
Ó, igen: most már elmondhatom, hogy tetszett Az Éhezők Viadala. Megragadta, amit a könyvekben szerettem. Jennifer Lawrence és a stáb remek, én pedig Hutcherson rajongó lettem.

Jeremy Smith
Teljesen meglepett Az Éhezők Viadala. Megszerettem. Sötét, izgalmas sci-fi. Jennifer Lawrence-től pedig egy újabb csodálatos alakítást láthattunk.

Alex Billington
Megnéztem Az Éhezők Viadalát. És csodálatos volt. Legalább annyira tetszett a film, amennyire a könyvet szerettem. A végére igazi Gyűrűk Ura érzés árasztott el.

Devin Faraci
- Oké, vége az embargónak. Elmondhatom, hogy az Éhezők viadala igazán, iszonyúan jó scifi lett, ami még azokat is megfogja győzni, akik nem rajongók. Klassz, izgalmas.
- Emlékszel, amikor a Boogie Nights-ban Ricky Jay azt mondja, megcsináltuk az igazi filmet? Na ezt éreztem, amikor kifelé jöttem Az Éhezők Viadaláról.
- A Battle Royale összehasonlítások csak félig állják meg a helyüket. Az Éhezők Viadala inkább egy igazi szenvedélyes, különös 60-70-es évekbeli scifihez hasonlítható.

Eric Goldman:

- Teljes beszámolót még mindig nem írhatok, de azt elárulhatom, hogy nagyszerű lett Az Éhezők Viadala. Véleményem szerint a film nagyon jól megragadja a könyv hangulatát.

- Jennifer Lawrence félelmetesen jó. Teljesen uralja a filmet és rabul ejt Katnissként. Alig várom, hogy újra láthassam.

Steven Weintraub
Örömmel tájékoztatom Az Éhezők Viadala rajongókat, hogy nagyszerű lett a film, és nagyon fogjátok szeretni Gary Ross rendezését.

Todd Gilchrist
Beállok kollégáim mögé a sorban, hogy elmondjam, Az Éhezők Viadala félelmetesen jó - elgondolkodtató, lebilincselő, jó színészi előadásokkal, és érzelmileg is sokatmondó.

silaslesnic
Most már elmondhatom, hogy megnézhettem - és tetszett - Az Éhezők Viadala. Nem egyszerűen egy nagyszerű adaptáció, hanem egy scifi klasszikus.

Az eredeti tweeteket tartalmazó kép az ugrás után




5 megjegyzés:

  1. Én is így akarok kijönni a moziból! :D
    Jaj, de jó nekik :S De már csak pár nap ;)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó!! Mindenhol csak pozitív kritikákkal illetik a filmet. A rajongói oldalak is. És sikerült élőben néznem, fel tudtam ébredni, eszméletlen volt! =))

    VálaszTörlés
  3. Én le sem feküdtem addig ^^"

    VálaszTörlés
  4. Wow, hát én tuti nem bírtam volna ki úgy, hogy másnap suli:)) Jajj, már annyira kiváncsi vagyok a filmre, úgy várom :D Amúgy nagyon jó az oldal, imádom ^^

    VálaszTörlés
  5. Ezek után csak még jobban és jobban várom a filmet:D:D (Ha az még lehetséges)

    VálaszTörlés