2012. március 4., vasárnap

Az Entertainment Weekly Éhezők Viadala mellékletének összefoglalója



Ezúttal egy általánosabb összefoglalót hoztam, amelyet az egyik rajongói oldal állított össze arról, miről is olvashatnak a kinti rajongók a többoldalas cikkben.

A 13 éves korosztályos besorolásról
Nina Jacobson [producer]: - Amikor először olvastam a könyvet, azt kérdeztem magamtól, "Hogy fogod ezt megcsinálni?" 
Gary Ross pedig így nyilatkozik: - Nem kell öncélúak lenni ahhoz, hogy hitelesen ábrázoljuk a könyv keménységét. Erőszakos a könyv? Az. Mi figyelmen kívül hagytuk ezt? Nem, nem tettük. Azonban én nem szeretem az erőszakot pusztán az erőszak kedvért eltúlozni. Ez egy karakter története; Katniss útjáról szól.

Josh és Jennifer kapcsolatáról
A két színész egymásra támaszkodik a film megjelenésére való felkészülés során. Josh elmondta, hogy "Állandóan sms-eket írogatok neki, hogy 'Ó, ember, mindjárt kezdődik!'. Ez valami olyasmi, mintha a saját Éhezők Viadalunkra készülnénk."

Jennifer és Gary kapcsolatáról
Amikor az ember egész nap egy olyan fiatal színésznővel dolgozik, négy hónapon keresztül nap, mint nap, aki a film minden egyes képkockáján szerepel, akkor ti ketten magatok is bejártok egy utat, ami semmi máshoz nem hasonlítható. Nem tudom, hogy fogalmazzam meg, de a saját gyerekeim mellett... Nagyon-nagyon különleges a mi kapcsolatunk. - nyilatkozta Gary Ross.

Nina Jacobson a Kiválasztott 2 részre vágásáról - Erről még túl korai lenne bármit is mondani. Én nagyon mélyen elköteleztem magam Suzanne mellett, ő pedig rám bízta a könyveit, úgyhogy én soha nem tennék olyat, ami aláásná ezt a bizalmat.

Apróságok a zenei albummal kapcsolatban - Taylor Swift elárulta, hogy T-Bone Burnet létre akart hozni egy jövőbeli amerikai country zenére emlékeztető hangzást. Ősrégi mikrofonokat használtak ehhez, amelyek legalább 50 évesek voltak, hogy "visszaidézzék a lágy primitivizmus érzetét".

A könyvhűségről - Mindenki, aki részt vett a film elkészítésében, elkötelezett volt a könyv iránt. "Ha igazán giccses filmet csináltunk volna, az öregítette volna a karaktereket vagy eltúlozta volna az erőszakot. Vagy megnövelte volna a szerelmi háromszög jelentőségét, mikor a könyv sokkal többről szól, mint "Hé, most akkor melyik fiúba legyek szerelmes?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése