2012. március 23., péntek

Eredetileg többször szerepeltették volna Gale-t a filmben

Részletek a brit E!Online oldaláról:

- Végiggondoltunk pár dolgot, melynek eredményeképp többet láthattuk volna Gale-t a képernyőn az első film során - mondta Nina Jacobson, aki megerősítette azon éretsüléseinket, hogy volt egy olyan korábbi forgatókönyv változat, amely eltért volna a könyvtől. - De csak azért, mert itt bemutatjuk az egyik nagyon fontos karaktert, aki alig van képernyőn.

- Amikor Billy Ray - Suzanne Collins-szal együtt - a forgatókönyvet írta, azon gondolkodtunk, hol van lehetőség arra, hogy egy kicsit elkalandozzunk. - mesélte Nina Jacobson a forgatókönyv második vázlatának átgondolásával kapcsolatban (a forgatókönyv végső változatatát Gary Ross írta Suzanne Collins közreműködésével). - Ha lenne rá lehetőség, hogy többször lássuk Gale-t, hogyan oldanánk ezt meg?

Azt pletykálják, hogy eszerint a forgatókönyv szerint Gale is elutazott volna Katniss-szel a Kapitóliumba, és Avoxnak tettette volna magát, csak, hogy közel maradhasson a lányhoz.
És - mindebbe Suzanne Collins még bele is ment volna!! - ami egy meglehetősen radikális változtatás, ahogyan a leghűségesebb sorozat-rajongók mondanák: tulajdonképpen a regény újraértelmezése. 
- Őt is bevontuk a beszélgetésbe. És nagyon fogékony volt. Nagyon okos nő. Nyitott volt minden olyan ötlet iránt, ami által több Gale-t láthattunk volna. - mesélte Jacobson. - Ami azt illeti, szerintem ő még nyitottabb is volt, mint én. Még vitáztunk is erről. Én vissza akartam térni a könyvhű változathoz, ő pedig nyitottabb volt ezekre a változtatásokra. 

Aztán végül mégis kevesebb Gale-t kaptunk.
- Egyszerűen úgy éreztem, magamhoz nem lennék őszinte - mondta Nina azzal kapcsolatban, miért dobták ki végül az alternatív Viadal verziót. - Végül úgy éreztük, jobban tesszük, ha a könyv eredeti felépítéséhez ragaszkodunk.

Na. Kérdezem ezek után: van még valakinek valami baja a filmmel???
Mert ettől azt hiszem, még jobban kiakadtunk volna :)
Még én is, pedig Gale-párti vagyok, de Gale ne legyen ott, ahol nincs. Majd kap nagyobb szerepet a következő részekben.
Amennyivel pedig többet kaptunk Gale-ből így is, mint a könyvben, az mind rendben is volt!

4 megjegyzés:

  1. Épp délután gondolkodtam azon, hogy Suzanne olyan bólogatós tpíus lenne, hogy Gary Ross mondta miket változtasson, ő meg rábólintott. De ezek szerint ő még jobban el akart térni a könyvtől, mint Nina Jacobson. Meg az micsoda, hogy Gale elment volna a Kapitóliumba és Avoxnak öltözve vigyázott volna Katnissre? oO Fhú milyet néztem mikor először olvastam. Konkrétan tökre át kellett volna írni az egészet csak az alap-alap sztori maradt volna meg. És még Suzanne támgoatta.... ez nagyon meglepett. Örülök, hogy könyvrajongók dolgoztak a filmen, akik a könyvhűségre törekedtek.

    VálaszTörlés
  2. Hát ez elég szörnyű lett volna, és eléggé megutáltatta volna magát a film.

    VálaszTörlés
  3. Még jó, hogy végül elvetették ezt az ötletet, mert nem tették volna zsebre azt, amit a rajongóltól kaptak volna ezért :S

    VálaszTörlés
  4. Ez borzalmas verzió lett volna... Ráadásul Suzanne még támogatta volna is... Oké, még nem ülepedtek le a dolgok teljesen, de így is több Gale-t kaptunk, mint a könyvben és ezek a jelenetek is rendben voltak. Én kedvelem Gale-t, de tuti kiakadtam volna én is.
    Remélem a Futótűz forgatásánál nem lesznek Collinsnak ilyen vad ötletei.

    VálaszTörlés