2012. március 3., szombat

Képek Az Éhezők Viadala sajtótájékoztatójáról

Minden jel arra mutat, hogy tegnap Los Angelesben megtartották a film előtti hivatalos sajtótájékoztatót, amelyről megjelent pár kép. Éstovábbá, ne feledjük, hogy mától indul a Bevásárlóközpontos promókörút is, ami után szinte közvetlenül a vörösszőnyeges premier következik március 12-én.

Immáron az is hivatalos, hogy a film 142 percig fog tartani!!! :)

A sajtótájékoztatóról egyelőre interjúkat nem találok, de szerintem hamarosan azok is előkerülnek. Addig is íme a képek:




2 megjegyzés:

  1. 142 perc? ó te jó ég *_________*

    VálaszTörlés
  2. Hú, kíváncsi voltam hogy hány perces lesz, pont ma is törtem rajta a fejem. Végül is teljesen jogos, mert nem hosszú a könyv, de sok cselekmény van benne. Én örülök neki, legalább nem fogunk olyan sok dolgot hiányolni belőle.

    VálaszTörlés