2012. március 21., szerda

Új jelenetek a filmből

Azok kedvéért, akik még várakoznak a filmre, megjelent három új, rövid jelenet a CapitolTour oldalán, hogy Éhségünket csillapítsák :) Nem találtam még normális YT verziókat (nem is nagyon van időm hosszasan keresgélni), de itt a közvetlen linkjük, ahol megnézhetitek őket:

1. Effie kisorsolja Primet a Viadalon


2. Snow elnök üdvözli a 12. körzet lehetséges kiválasztottjait az Aratáson


3. Katniss-Peeta jelenet a tetőn a Viadal előtti éjszaka

1 megjegyzés:

  1. Én tegnap láttam a filmet,de nem olvastam még a könyvet!De valószínűleg ezek után elfogom! :)
    Én jól megértettem a filmet,az egyetlen dolog amin rágódtam,hogy nem tudtam eldönteni,hogy Katniss valóban megszerette-e Peetat vagy csak megjátszotta!Valahogy nekem az jött le hogy megszerette!Ahogy a barlangban is egymásra néztek és az a csók is túl hihetőre sikerült! Szóval csak az eddig olvasott véleményekből tudtam meg,hogy megjátszotta!
    De úgy összességbe nekem nagyon tetszett és várom a folytatást is! :))

    VálaszTörlés