2012. március 10., szombat

Első kulisszák mögötti videók

Tegnap éjszaka felkerült az első kulisszák mögötti videó a filmből, amit meg is nézhet, aki elég elszánt hozzá :)
UPDATE: Azóta ezt egy újabb követte, aminek még YouTube-os változata nincs, amint felkerül, cserélem. Ebben az újabb videóban hosszabban beszél a szerepéről Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Woody Harrelson, Elisabeth Banks, Lenny Kravitz és Wes Bentley is. A bevágott képek zömmel az előzetesekből illetve az előző BTS videóból származnak, de újak is akadnak ám!! (Pl. a szekerek az indulás előtt, Katniss-Peeta Arénás, stb.) Szerintem klassz anyag, érdemes is megnézni, de mondom, vannak benne újdonságok is. Ja, és érdemes a teljes nézet gombra kattintani, mert így elég kicsinyke a kép.



A legelső videó valóban spoileres, bár az első fél percben szerintem még nincs extra, azután viszont vannak jelenetek az Arénából, pl. amikor megtalálja Katniss Peetát a folyóparton, de még pár képkockányi barlangjelenet is elkapható. Megszólal benne Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson és Liam Hemsworth is pár mondat erejéig. Amúgy szerintem nem veszélyes az anyag, de mindenki maga ítélje meg, mennyire szeretne távol maradni a filmtől a premierig!



Köszönet a linkért Fanninak!!

Egyébiránt a klip eleje az akciójelenetkre történő felkészülésről szól. Ide kapcsolódik, hogy találtam egy cikket arról, hogy Jennifer hogyan tanult meg íjászkodni. Az anyag félkész állapotban, de szerintem egy órán belül felkerül az is :)

2 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy nem fogom tudni megállni, hogy megnézzem:D Mondjuk annyira nem vészesen spoileres... de mindegy:D Már úgyis nemsokára láthatom;)

    VálaszTörlés
  2. "I'm so hunger games to be here" : DDD Josh annyira vicces :D

    VálaszTörlés