2015. június 26., péntek

Na, ki akar Kökörcsin plüsscicát???

Neeem, nem (én) veszítettem el a józan eszemet, ez tényleg megtörténik. Oké, azt már tudtuk, hogy Katnissből, Gale-ből, Peetából és Finnickből Barbie-babát, az viszont új, hogy Kökörcsinből pedig plüssfigurát készítettek. Ezt is megértük. A cuki állatfigurák az Éhezők Viadala Vándorkiállításon szerezhetőek be, én pedig nem tudom, mit gondoljak, mindenesetre kissé döbbenten állok a jelenség előtt... Számomra ez nem erről szól és azért a stúdió is el akarja sokszor hitetni, hogy őket is a sorozat mondanivalója motiválja. Nyilván nem a pénz. A mellékelt ábra is ezt bizonyítja.

Forrás:@TheHungerGames

3 megjegyzés:

  1. Amikor először láttam ezt a képet instagramon, azt hittem, hogy valaki ezzel hülyéskedik, csak most látom, hogy mégsem.

    VálaszTörlés
  2. Még csak nem is hasonlít :/ pedig jó lett volna egy Kökörcsin, de ő szerintem máshogy néz ki, pl sokkal rondább és hiányzik az egyik füle :D

    VálaszTörlés
  3. nem vennék belőle :D

    VálaszTörlés