2013. november 6., szerda

TikTak3: Nemzetközi Futótűz rajongói nap ma + egy új jelenet !!

Ugye mindenki tudja, aki esetleg valamilyen formában követni szeretné az eseményeket? Részletes infókat tegnap olvashattatok, azt nem másolom be újra. 


És az ígért új jelenet Katniss-szel és Gale-lel! 3:51-nél kezdődik!!
Próbáltam beállítani, hogy onnan induljon a videó, de reménytelen, szóval "tekerjetek" oda. Mindenesetre azt a jelenetet láthatjátok a videóban, amikor Katniss azt javasolja Gale-nek, hogy meneküljenek az erdőbe. Ám a történet nem úgy folytatódik, ahogyan a könyvben. Ennyit a könyvhűségről. Mondjuk, ha azt tekintem, amit már mondtak korábban, hogy itt kiütközik Gale és Peeta közti különbség, akkor végülis nem logikátlan a változtatás, de egy pillanatra azt hittem, nem értek angolul... [Na jó, be kell látnom, hogy kétszer merül fel a téma Katniss és Peeta között és ez a könyv szerinti második verzió. Úgy viszont már könyvhű!]

12 megjegyzés:

  1. Figyelj Ancsi... nézem az élő közvetítést... Jen levágatta a haját?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én is úgy nézem egy kinti oldalon, ahol kinn van egy kép.
      De ez érdekes, hiszen a Kiválasztott forgatásának több, mint 2/3-a még hátravan. Vajon azt műhajjal vagy parókával oldják meg? Érdekes mindenesetre valóban...

      Törlés
    2. Jaj, én nem örülök neki :( Olyan szép volt a lobonca...

      Törlés
    3. Ja, ezen én is sokkolódtam kicsit... de egyébként neki még ez is szuperül áll :)
      Haha, Peeta a "rajongós" sztorijával... :D

      Törlés
  2. Te jószagú, szent tehén :O Jen haja, wow, hát nem valami Katnisses. Érdekes.
    Amúgy jól hallom az interjú elején, hogy Liam Peter-t mond? :) Vagy csak az akcentusa teszi? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hallgattam meg végig, de simán lehet, hogy az akcentusa.
      Édes, ahogyan a Gale-t is Gáil-nak ejti :)) Vagy a change-et 'csáindzs'-nak :D
      Őt különösen nagy élmény hallgatni szerintem. Nehezen értem meg, de nagyon imádom :))

      Törlés
    2. Igen olyan kis aranyos :) Meg amúgy is olyan: hova kerültem én? hangulata van, de közben meg irtó kedves :) És komolyan nagyon, de nagyon várom már az ő jeleneteit. Megkedveltem őt is, Gale-t is :D

      Törlés
  3. Komolyan? Tudtok képet küldeni? Vagy linket?
    Egyébként jó ez a videó, meg ahogy Jenről beszélt :D Liam még mindig cuki <3

    VálaszTörlés
  4. Ja bocs a link már megvan :D

    VálaszTörlés
  5. Hát...a twitteres link alatt van pár kép róla rövid hajjal...szeintem csak fel van tűzve, de nem biztos o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, ez nem feltűzött, a live stream-en egyértelműen látszott, hogy rövid

      Törlés
  6. Igen, azóta én is megnéztem a videót :/ Hát sajnalom a hosszú haját, de a rövid is jól áll neki :D

    VálaszTörlés