2013. november 8., péntek

Josh Hutcherson és Liam Hemsworth Twitter kérdezz-felelek

Na, megkísérlem feldolgozni az elmúlt napokban felhalmozódott interjúkat, amelyek közül - szerintem legalábbis - ez az, amit talán a legnagyobb várakozás övez. Természetesen a továbbiakban is törekszem a változatosságra, ezért nyugi: nem csak a srácokról fogtok még olvasni :))


És akkor a kérdések és a hozzájuk tartozó válaszok:

Josh-hoz: Milyen közös jellemvonásotok van Peetával?
Josh: Azt mondanám, hogy külsőleg is hasonlítunk és mindketten szeretjük a kenyeret.

Többet látjuk Gale-t ebben a filmben. Hogyan változott és fejlődött a karakter az első film óta?
Liam: A Futótűzben kicsit jobban láthatjuk majd, mennyire szenvedélyesen áll ki a Kapitólium ellen.

Melyik jelenet forgatása volt a legizgalmasabb?
Josh: Számomra a legizgalmasabb Hawaii volt. #tengerpart #gyümölcskoktélok
Liam: Az, hogy három napon keresztül korbácsoltak megállás nélkül, az elég sajátos élmény volt.

Ha vihetnél valamit az Arénába (mint Katniss a Fecsegőposzátás kitűzőt), mi lenne az?
Josh: Egy puska.

Ha lehetne valami szupererőd, mi lenne az?
Szeretnék repülni. [nincs odaírva viszont, hogy ki írta, de szerintem Liam, mert ő más válaszaiban sem használ nagybetűket, és az eredeti szöveg itt is kisbetűs - és a sorba is így illeszkedik]

Ha kapitóliumi lakos lennél, melyik győztest támogatnád a Nagy Mészárláson?
Josh: Valószínűleg Finnicket, a múltja alapján.

Mit tanultál az általad alakított karaktertől?
Liam: Azt, hogy kiálljak valamiért, amiben hiszek, mindig is a könyvek fontos mondanivalójának éreztem.

Mi volt a forgatás legkeményebb része?
Liam: AZ, HOGY HÁROM NAPON ÁT KORBÁCSOLTAK! [Nem én kiabálok, Liam megtalálta a shift-et :D]

Ha készítenének rólad egy filmet, mit szeretnél, melyik színész alakítson Téged? És mi lenne a film címe?
Josh: Robert Downey Jr.-t választanám, és Szörnyecskék 3. lenne a film címe.

Nem volt furcsa megkérni valaki kezét?
Josh: De igen... tök furcsa volt. 6-szor is elpróbáltam előtte, szóval igencsak ideges voltam. #szakadtgatya [LoooL]

Milyen volt együtt dolgozni azokkal a stábtagokkal, akik ebben a filmben mutatkoznak be?
Liam: Szerencsésnek érzem magam, amiért ilyen sok nagyszerű színésszel dolgozhatok együtt ezekben a filmekben.

Ha találkoznál filmbéli karaktereddel, mit mondanál neki?
Josh: MENJ MÁR ARRÉBB... haha. [ez kéééész :D]

Összegeznéd a filmet egyetlen szóban?
Liam: EPIC !!

Srácok, eljönnétek Brazíliába? Nagyon szeretnénk, ha itt lennétek!
Josh: Igen !!! Én soha nem voltam még azelőtt, de nagyon szépnek tűnik.

Miért pont kosarazol, Josh?
Josh: Mert olyan magas vagyok... nyilván.

Ki a legviccesebb ember a szereplőtársak között?
Liam: Jen vagy Woody között dőlne el a kérdés. Ha ők ketten egyidejűleg ott vannak a forgatáson, akkor szinte képtelenség komolynak maradni.

Milyen érzés csodálatos helyekre utazni, ahol sikítozó rajongók tömegei üdvözölnek Titeket? Napi szinten.
Josh: Ez legjobb része a munkának szerintem... Már az utazás. A sikítozó rajongók néha elég nyomasztóak tudnak lenni, de az utazni nagyon szeretek.

Élőben Jen még szebb?
Liam: Jen kívül-belül nagyon szép. Ő a legaranyosabb ember, akivel valaha találkoztam.

Ha Peeta nem pék lenne, akkor mi lenne?
Josh: Valószínűleg valamilyen művész.

Mivel szereted tölteni a szabadidődet?
Liam: Szeretek együtt lenni a családommal és a barátaimmal.

Josh-hoz: Hol látod magad tíz év múlva?
Josh: Börtönben. 11 év múlva pedig színészkedni és rendezni szeretnék. Nem akarok túl sokat tervezni. Haha.

Melyik a kedvenc filmed?
Liam: A Nagy Lebowski. 

Josh, mit gondolsz, jó vicceket szoktál mesélni?
Josh: Nem. 

Mi van arra a ragadós cetlire írva az ingeden, Liam?
Liam: A nevem. Ha esetleg elfelejtenék az emberek. [:DDD]

Szeretitek a rajongóitokat?
Liam: MINDEGYIK RAJONGÓNKAT SZERETJÜK !!

Josh, mondj valamit, ami nagyon fontos az életedben.
Josh: A zene. Mindenek előtt. Ha nem hallgathatok zenét, megőrülök.

Milyen a kaja a hátatok mögött?
Liam: HAHA! FANTASZTIKUS!!!

Srácok, ha valamelyikőtök észrevenne, világ életemben csak sírnék.
Josh: Ne akarj örökké sírni. Nem túl praktikus és nem is életszerű. Mosolyogj inkább, az sokkal jobb!
Forrás: @TheHungerGames

15 megjegyzés:

  1. Jó kérdések, jó válaszok, köszi Ancsi a cikket :D
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Hú Ancsi köszi ezek nqgyon jók! Josh válaszait nagyon bírtam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja azokat én is és hogy magas lenne hát kész.

      Törlés
  3. Huh jó cik!!!!! Bárcsak kérdezhettem volna! Amugy minden kérdésre válaszoltak amiket feltettek a fanok? Szerinted lesz másik ilyesmi Joshal? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sophie, de hiszen kérdezhettél volna!!
      Direkt kitettem kedden a Nemzetközi rajongói napról az infókat, és abban benne volt, hogy aki akar, az a twitteren kérdezhetett csak valami hashtag-et kellett beírni.

      Amúgy szinte képtelenség, hogy az adott idő alatt mindenre válaszoltak, valószínűleg szemezgettek a kérdésekből. :)

      Törlés
  4. Ez valami nagyszerű volt :) köszi a fordítást

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszett ez a kérdezz-felelek. Egyébként nem is számítottam tőlük komolyabb válaszokra. :)

    VálaszTörlés
  6. Na, örülök, ha tetszett, én is élveztem fordítani :D
    Jön a "párja", a Jen-Francis Tumblr chat hamarosan (vagy legalábbis még a délután/este folyamán), az is hasonló hangulatú :)))

    VálaszTörlés
  7. Végig mosolyogtam az egészet, asszem ez mindet elmond :D

    VálaszTörlés
  8. Köszi ezeket a beszélgetéseket.én is akartam írni,csak bealudtam...hosszú napok vannak mögöttem.amúgy josh kosaras válasza :'D de liam neves és kajás válaszán nagyon jókat nevettem :)
    Ncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokat vigyorogtam rajtuk, és már megint nem tudtam tartani magam ahhoz, hogy objektíven csak fordítsak. De mivel korábban az volt a visszajelzés, hogy nem bánjátok, ha olykor személyesebb hangnemű a blog, most is beszúrtam a véleményeimet.

      Kész a Jen-Francis anyag is, és ahol Jen válaszol, kő kövön nem marad. ;) Még van egy kis dolgom, meg át kell olvasnom, de nemsoká érkezik :)))

      Törlés
  9. Hát ez nagy :D Köszi a fordítást :)

    T.Vivi

    VálaszTörlés
  10. Halálosan komoly kérdezz-felelek volt. :D Mindkettőjük válaszai jók voltak, de Liam vitte a pálmát nálam, pláne a cetlivel! :D
    Amúgy az ilyeneknél meg kifejezetten bírom ezeket a kis saját véleményeidet Ancsi. Ilyenhez az lenne a fura, ha nem lenne. :)

    VálaszTörlés
  11. Köszi a fordítást. :)

    VálaszTörlés