2013. november 10., vasárnap

Futótűz jelenetek - Gyűjtőposzt

Őszintén szólva a TV Spotokat elég nehéz követni, de majd igyekszem azokat is összeszedni, ám azok a Futótűz aloldalon megtalálhatóak. Ide azokat a videókat gyűjtöm, amelyeken a filmből megjelent rövid részleteket láthatjátok. Felfelé frissülő üzemmódban.

10. Katniss és Peeta beszélgetése a vonaton


9. Snow elnök látogatása Katnissnél: Engem győzzön meg - Convince me


8. Johanna reakciója Katniss ruhájára: Ezért még megfizetnek - Make Them Pay For It


7. Finnick és Katniss első találkozása: Titkok - Secrets




6. Effie, Peeta és Katniss a Kapitóliumi fogadás előtt


5. Katniss és Cinna végső búcsúja


4. Beetee Katnissnek az erőtérről




3. Haymitch, Katniss és Peeta a 11. körzet törvényszékének padlásán "Distraction"


Forrás: HungerGames FB


2. Katniss és Gale vitája arról, hogy elmeneküljenek-e az erdőbe vagy maradjanak harcolni a Kapitólium ellen "I'm stayin'"



1. Kiválasztottak edzésjelenete "Training"


Forrás: HungerGames FB

6 megjegyzés:

  1. Ma hajnalba nézem a cool tvt és leadtál a magyar Futótűz spotot.Aztán ma reggel is láttam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez komoly? Magyarul? :D Mert azt olvastam, hogy feliratos lesz a film...

      Törlés
    2. Annyi a magyar abban a spotban, hogy bemondják, hogy "Éhezők Viadala: Futótűz"
      De ez teljesen független attól, hogy feliratos lesz a film.

      Törlés
  2. délután elkezdtem újra olvasni a futótüzet és pont az első videó részletnél hagytam abba az olvasást és azon gondolkodtam, h de jó lenne megnézni, h miként alakítja josh a törő-zúzó peeta-t. akkor úgy érzem, h ez ki fog maradni. és haymitch katniss beszélgetés sem lesz a szabadban, ahogy ebből a beszélgetésből kivettem.
    amúgy most jutott el a tudatomig, h holnap lesz a világpremier. nagyon durva... nemsokára már itthon is láthatjuk a filmet :)

    VálaszTörlés
  3. Komolyan feliratos lesz? Hol olvastátok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Például a film hivatalos honlapján: http://www.forumhungary.hu/film.php?id=231
      És már itt is volt szó róla: http://ehezokviadala.blogspot.hu/2013/08/feliratos-lesz-futotuz-mozikban.html

      Törlés