2013. november 9., szombat

Gigaposzter nálunk is

Külföldről származó óriásposztereket már láttunk, ám hazai termésből inkább moziban látható anyagokat küldtetek. Pedig fogadjunk, hogy sokan jártok el a Blahán, ez a giga-megaposzer senkinek nem elég feltűnő, hogy senki nem küldte??? :) (ejnyeno!) Mindenesetre szerencsére Eszter felfedezte nekünk a Hetedik sor közepe nevű FB oldalon és fel is hívta rá a figyelmemet. Köszönet érte !!
Pár nappal később az Éhezők Viadala Könyv oldalán megjelent ugyanennek a képnek az éjszakai megvilágítású verziója is.

Íme először kivágva maga a poszter, az ugrás után pedig megnézhetitek eredeti környezetében nappali és éjjeli fényviszonyok között ugyanezt!





Forrás: Hetedik sor közepe FB

Forrás: Éhezők Viadala Könyv FB

Közben Balázs küldött még egy képet, köszönet érte:

6 megjegyzés:

  1. Tyűha hát tényleg méretes, nagyon állat :D
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. ezt láttam én is.o.O de mondjuk mentségemre legyen csak a kocsiból. ><

    VálaszTörlés
  3. Mindennap a Blahán megyek suliba ddees ez hol vaan?:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD A Skálán. A Rákóczi útról látható, nem a 4-es/6-osról. Hidd el, holnap már látni fogod. :D

      Törlés
  4. én tegnap jártam arra busszal, 1. reakcióm húúúúúúúúúúúúú
    csináltam is egy képet mobillal (a buszon) de nem lett vmi jó, meg aztán én is megláttam fészen a képet, így nem küldtem
    (am van 1-1 szerb és horvát újságom, van benne cikk, semmi extra (fogalmam sincs miről szól) de szerintem nincs benne sok tartalom (a szerb az bravo) de ha gondolod elküldhetem :) )

    VálaszTörlés