2014. október 31., péntek

Stef Dawson a Kiválasztottról

Bár Stef Dawson - Annie Cresta szerepében - csak a következő Kiválasztott filmben lesz benne, a hétvégén előkerült vele egy (videó)interjú egy londoni Comic Con rendezvényről, amelyben elég részletesen beszél a film forgatásáról.
Milyen érzés szerepelni egy ilyen hatalmas világjelenségben és hogyan került bele:
Hatalmas rajongója voltam a könyveknek, mielőtt ez az egész elkezdődött volna, és szerintem nagyon jó volt, hogy nem jöttem rá, mekkora is ez a sorozat. Gyakorlatilag csak a karakterre összpontosítottam, és emlékszem, amikor olvastam a könyveket, szó szerint beleszerettem Annie-be, olyan közel éreztem magamhoz. A meghallgatásom egyike volt azoknak, amikor minden a helyére került.

Hogyan közelítette meg a szerepet és mit tett hozzá:
Szerintem az ember mindenek előtt kicsit magát teszi hozzá a szerephez. Fizikailag ez nem volt gond. Annie-nek olyan csodálatos érzelmi élete van. Olyan sok mindenen ment keresztül. Mindenki nagyon élénk dolgokon ment keresztül, én pedig csak kapisgálom azt a fájdalmat, amin másoknak keresztül kellett menniük Annie-ért.

Annie az Éhezők Viadala világában:
Annie számomra egy kicsit a remény megtestesítője. Megjárta a poklot, majd visszatért onnan, most pedig Finnick iránti szerelme átsegíti őket a nehézségeken, mert az igazi csata - bár ő maga nem szerez fizikai sérüléseket - szóval ez a szerelem... ez valamiképp segíti a túlélésben. Így sikerül ép ésszel túlélnie Finnick miatt. Ez a vonal minden karaktert végigkövet a filmben, mert minden karakter sokáig életben marad és más-és-más dolgok segítik őket az életben maradásban. Annie-t a szerelem.

Sam Claflinről:
Csodálatos ember! Nagyon jól éreztük magunkat együtt. Nagyon hasonlóak vagyunk... sokat játszottunk, hiszen mindketten a színház világából érkeztünk. A statiszták azt mondogatták, "Úristen!", szóval igazi... igazi buli volt együtt dolgozni vele. Ráadásul olyan nagyszerű színész! Előadóként nagyon szépen ábrázolja az érzelmeket, és nagyon jó szíve van. A legszebb időket töltöttem a vele közös munkával.

Ilyen tehetséges szereplőgárdával való közös munkáról:
Nos, ez igazán hihetetlen volt! Művészként és emberként is csak legmélyebb tiszteletemet tudom kifejezni előttük. Hihetetlen színészek és igazán hálás vagyok, amiért együtt dolgozhattam velük, ugyanakkor nagyon kedvesek és szerények is voltak, megtiszteltetés volt velük dolgozni, egyszerűen... semmi rosszat nem tudnék mondani róluk. Nagyon kedves és szórakoztató társaság... Olyan, mint egy nagy család, és úgy éreztem elég gyorsan befogadtak. Csak néztem, ahogyan dolgoznak, néha együtt lógtunk, nagyon klassz volt.

Voltak-e poénkodások/egymás átverése a forgatáson:
Rengeteg! Rengeteg poén, nagyon játékos hangulatú forgatás volt. Már első nap bedobtak a mélyvízbe, de nagyon király volt!

Mire számítsanak a rajongók az 1. résztől:
Anélkül, hogy bármit is elárulnék, egyre mélyebb és mélyebb lesz az egész. Nem szeretnék sok mindent mondani, de ez egy nagyon szenvedélyes történet. De vannak benne nagyon szép pillanatok is. Ugyanakkor ez egy nagyon szívszorító történet, egyfajta remény is az emberiség számára. Nagyon nagy hatású lesz - alig várom már, hogy bemutassák!

Philip Seymour Hoffmanról:
Nagyon boldog voltam, hogy találkozhattunk néhányszor, csodálatos ember volt és párszor nagyon jókat beszélgettünk. Nagyon szép emlékeim vannak a vele való beszélgetésekről a színházról, nagyon szerette a színházat és mindketten rajongunk a Sydney-i színházért. Nagyon különleges ember volt, nélküle már nem lesz ugyanolyan a világ. Az, ahogyan átlényegül a karakterévé, és... erre nincsenek szavak, őt senki nem helyettesítheti.

Kedvenc jelenete a sorozatból:
Olyan, mintha az embernek saját gyerekei közül kellene választania, olyan sok jó [jelenet] van. Véleményem szerint nagyon klassz egy ilyen feltétel nélküli szerelmet eljátszani, mert nem a talánokról szól, hanem tiszta, amikor az ember bármit megtenne a másikért. Igazán jó buli eljátszani, mert az életben nagyon ritka az ilyen, és mindenki ilyenben reménykedik.

Francis Lawrence-ről:
Istenem, egy álom volt vele együtt dolgozni. Rendezőként olyan együttműködő, emellett aranyos és vicces. Minden játékban és buliban benne volt ő is, egyszerűen... nagyon könnyen együtt lehetett vele működni. Hihetetlen volt és csodálatos elképzelései voltak ezekkel a filmekkel kapcsolatban, és nagyon látványos munkát végzett velük. Szuper izgalmas lesz látni a végeredményt!

Játékok az Éhezők Viadala forgatásán:
Nem tudom, az emberek ismerik-e egyáltalán ezt a játékot, ami nálunk zajlik. Ez... [egy kör alakot kell formálnia az embernek két ujjal] ... nem is tudom, hogyan magyarázzam, mert én még új voltam ebben, de az embernek be kell dugnia az ujját ebbe a lyukba, és akkor ő győzött. Ha az ember ezt nem tette meg időben, akkor megviccelte a másik. De ha meg sikerült, te viccelhetted meg a másikat kétszer. Ezt rengeteget játszottuk és tök jó volt nézni... megviccelni a másikat és hagyni, hogy az ember megvicceljék. Bárcsak tovább forgathattam volna, akkor én lehettem volna az abszolút győztes. Így Jennifer elvitte a pálmát!

Jennifer Lawrence-ről:
Munkáján kívül is döbbenetesen őszinte és nagyon mély személyiség. Olyan színésznő, aki pillanatok alatt képes mély érzelmeket átélni és közvetíteni és ugyanebből gyorsan ki is lépni, és folyamatosan viccelődik. Ugyanakkor nagyon szép és nagyon szórakoztató. Határozottan ragyogó ereje van. Szóval ő... igen különleges!

Az Annie szerepére való lelki felkészülésről:
Azt hiszem ezzel a szereppel együtt jár némi sebezhetőségre való hajlandóság. Ez néha nehéz mert az ember sokszor falakat húz fel maga köré, ezek a szerepek azonban lerombolják azokat. Szóval a lényeg, hogy mindezt el kell engedni, és nagyon bele kell élni magát az embernek abba a világba, ahol ezek a karakterek élnek. Így aztán már az, hogy elolvastam a könyveket és mindent átfutottam még egyszer nagyon fontos volt számomra, hogy hiteles lehessek.

Üzenete a rajongóknak:
Fantasztikusak vagytok! Nélkületek sehol nem lennénk, szóval köszönjük!
Átirat: THGAustralia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése