2014. október 30., csütörtök

Nem lesz éjféli premierje A Kiválasztott 1. részének

Peeta küldte az alábbi infót, amelyhez, mint láthatjátok, a Cinema City Facebook oldaláról juthatunk hozzá.


Azt hiszem, magyarázni nem kell, hiszen olvasni mindenki tud, ami engem illet, csak értetlenségemet tudom kifejezni, hiszen a Futótűz nálunk is igen sikeres volt, szerintem az éjféli vetítéseken is sokan voltak. A meglepetésre kíváncsi leszek, pláne, hogy képesek-e előállni a Kiválasztottas popcornos dobozon kívül mással.

6 megjegyzés:

  1. Hát ezt nem hiszem el !!! :O
    Most komolyan, ekkora kaliberű film esetében ez nehezükre esik ?!
    :(

    VálaszTörlés
  2. A "meglepetés"-re kíváncsi leszek, de ha az tényleg csak egy Kiválasztott-as popcornos doboz, vagy menü lesz, már nagyon ideges leszek, ezek után..

    VálaszTörlés
  3. Neee ************ !!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Drágáim! A hisztit ne itt!
    Tessék megérteni, hogy attól, hogy egy sarokban duzzogtok magatoknak, nem változik semmi. De ha mindenki fogná magát (aki menne éjféli vetítésre) és ott a CinemaCity Facebook oldalán fejezné - normális stílusban!! - az egyet nem értését vagy érdeklődne az okok miatt, akkor lehetne tenni valami, meg lehetne tudni valamit, hasonlók. Én csak tájékoztatok.

    Vegyetek példát Katnissről és álljatok ki és küzdjetek meg azért, amit fontosnak tartotok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, igazad van! :)
      De egy efajta hírtől nagyon tartottam. :(

      Törlés
  5. Soha nem voltam még éjféli premieren, és szerintem egy darabig még nem is leszek. Amerikában csinálják jól, ott már sok esetben este 8-kor is meg lehet nézni az új filmeket (igaz, ott csak csütörtök este indulnak).

    VálaszTörlés