2014. október 25., szombat

Katniss a 6. hackelős anyagban

Megkaptuk a hatodik számú hackelős anyagot, amelyben ezúttal Katniss szerepel. A problémám egészen pontosan annyi, hogy az én telefonom gagyi, és ezt az anyagot kizárólag telefon segítségével lehet feloldani, ami nekem nem fog menni, mert egyszerűen nem tudom rátenni a telefonomra a programot, úgyhogy a segítségeteket kérném. A leírás szerint az van, hogy a mobiloddal be kell töltened a Tizenharmadik Körzet oldalát, majd a telefonodat szinkronizálnod kell a TheCapitol.PN oldalával, és az utasításokat követve feltudod oldani az anyagot. Még azt is írja, hogy állítólag valamilyen Katnisses anyag vár a Tizenharmadik Körzet oldalán, de nekem ezt sem tölti be, mert ahhoz is mobil kell. Szóval, ha valakinek profibb telefonja van az enyémnél, és megtenné azt a szívességet, hogy kiderítené nekem mi is ez az anyag, nagyon hálás lennék. Mivel én nem tudom moderálni a hozzászólásaitokat, sőt, nem is látom őket, megköszönném, ha a megoldást erre az e-mail címre elküldenétek. Nem tudtam, hogy a helyettesítés alatt, ilyen komoly technikai követelményeknek is meg kell felelnem, szóval, ha segítetek, előre is köszönöm. Azért, egy képet kaptok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése