2013. október 14., hétfő

Vöröses bundája lesz Kökörcsinnek a Futótűzben

Erről egy nemrégiben a neten megjelent jelenetfotó tanúskodik, íme. Melléteszem ám az Éhezők Viadalában látott Kökörcsint, hogy mindenki átérezze, min kellett keresztülmennia ennek a szegény cicusnak ;) Katniss az előző részben ugyanis a jobb oldalon lévő macskát ijesztgette :)) Azért valljuk be, mindkettőnek elég ádáz feje van :D


Az hogy melyik újságból van a kép az egyelőre meghatározatlan a kintiek sem tudják, mindenesetre ez a Primes rész is egy nagyobb egészből lett kivágva, amelyen még Josh, Jennifer és Liam is szerepel, ezt a nagyobb verziót azonban eltettem az ugrás mögé :)



6 megjegyzés:

  1. Fura, hogy miért változtatták meg? Na mindegy hisz tudják mit csinálnak. Plussz a kép (Jen, Josh, Liam és Willow) is tök jó ! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj az a vörös macska... megijedtem tőle. :D Én értem a változást. Ezzel is könyv hűbbek akartak lenni a filmesek.

    VálaszTörlés
  3. Igen, amúgy a könyvben is ilyen volt. De mondtam én, hogy milyen klassz sminkes és átalakító csapata van a Lionsgate-nek :P :D
    Amúgy múltkor a sógornőm elkezdte nézni az első részt az RTL-n, és mikor Kökörcsinhez, megijedt tőle és kirohant a szobából :D Nem neki való ez a film, nem tudom miket kapott volna a mutánsoknál XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. LoooL :D
      Ami engem illet, én speciel nem bírom a horrort, és a 101 kiskutya is kihívást jelentett 4 évesen, és itt sem a mutánsok a kedvenceim nekem sem.
      De azért egy macska még nem kerget ki a világból :D

      De hogy ezeknek milyen cukin morcos fejük van. Kész :)))

      Törlés
  4. Szerintem a Futótűzes macska jobban illik Kökörcsinhez... Én így képzeltem el. Örülök Francis változtatásainak, sokat pontosít a filmen...legalábbis remélem :D

    VálaszTörlés
  5. Első gondolatom: a macska is beállt a szereplők közé a hajfestős klubba. XDD Egyébként szerintem helyes, a macska nevének eredetét ismerve ez jobban passzol. (Bár, mint egyszer rájöttem, a magyarban a Kökörcsin félrefordítás, úgyhogy végül is mindegy. :D)
    Amúgy a képekhez tartozó feliratok is viccesek... mindenki feltárja a sötét titkait, Liamről meg azt tudják kijelenteni, hogy szexibb mint valaha. :D

    VálaszTörlés