2013. október 2., szerda

10 pikáns titok a Futótűz forgatásáról

A Seventeen állt elő tíz érdekesebb történettel a Futótűz forgatásáról, most ezeket olvashatjátok:

1. Josh és Jennifer nyálas csókjelenete
- Amikor visszanéztem a Jennifer és köztem lévő csókjelenetet, láttam, hogy egy nyálcsík van kettőnk között, ami nagyon durva volt! A forgatás pillanatában fel sem tűnt, hogy mi van. - Josh Hutcherson, Peeta.

2. Kisded játékot játszottak
- Volt egy vicces játék, amit a forgatás során játszottunk. Nem is tudom, hogy kezdődött. Alapvetően arról szólt, hogy mutattunk a kezünkkel egy 'OK' jelet, de ezt megpróbálta titokban csinálni. Ha valaki mégis meglátta, de ha valaki mégis meglátta, belenyomta az ujját. Ez nevetségesen hangzik, mégis ez ment az egész forgatás alatt. - Lenny Kravitz, Cinna

3. Lenny, az úriember!
- Lenny Kravitz volt a forgatáson a legnagyobb úriember. Mindig kisegítette a hölgyeket, például kihúzta nekik a széket. Ha pedig együtt sétáltunk, mindig megállt, hogy én menjek előre és hasonló apróságok. - Willow Shields, Primrose

4. Amit Josh mindenhova magával cipelt
- Én nem szerencsehozó amuletteket vittem a forgatásra, hanem a saját hangfalamat. Magammal cipeltem a vezeték nélküli, hordozható hangfalaimat, mert mindenütt igénylem a zenét. - Josh Hutcherson, Peeta

5. Így edzettek a Kiválasztottak
- Rengeteg harcművészeti edzésen vettünk részt. Sok olyan koreográfia van, amiben megpördülök, közben pedig a késeket forgatom a kezemben, majd továbbgurulok. Nagyon fárasztó volt, de nagyon élveztem! - Alan Ritchson, Gloss

6. A jelmez, amit Lenny megtartott
- Egy dolgot tartottam meg a forgatásról. Egy bőrdzsekit, amit Cinna több jelenetben is hord, és az nekem nagyon kellett. Elintéztem, hogy megtarthassam. - Lenny Kravitz, Cinna

7. Peeta napi smink rutinja
- Napi 20 percig tartott [kisminkelni az arcomat] azokon a napokon, amikor csúnya pattanásaim voltak, ami sokszor megtörtént a forgatás során. A tetkóim eltakarása még plusz másfél órát jelentett. - Josh Hutcherson, Peeta.

8. Így jöttek ki egymással a kamerák mögött
- Rengeteg kieső időnk volt a forgatáson, ezért a Kiválasztottakkal együtt sokat jártunk szórakozni és sokat filmeztünk. Alan Ritchsonnal közös lakókocsink volt, és a többiek sokat lógtak nálunk. Nálunk mindig volt valaki. - Stephanie Leigh Schlund, Cashmere

9. Jennifer nővérként poénkodott Willow-val
- Jen nagyon szeretett poénkodni velem - de csak jó értelemben. Sokat beszélgettünk arról, mi történik velem, például mi újság a suliban. Josh-sal és Liam-mel ugyanez volt a helyzet. Olyan volt, mintha testvérek lennénk, kivéve, hogy nem veszekedtünk. - Willow Shields, Primrose

10. A legtovább forgatott jelenet
- A Bőségszaru jelenetet hosszú hetekig tartott leforgatni. Ami elég vicces, hiszen egy olyan jelenet, amely kb öt másodpercig látszik majd a filmben, az nekünk eltartott vagy másfél hétig. Ami engem illet, egy emlékekben gazdag hónap volt az, bár bizonyos dolgokat biztos hamar el fogok felejteni. - Alan Ritchson, Gloss.
Forrás: Seventeen

7 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett ez a cikk. Imádom az ilyen kulisszák mögötti anyagokat, szóval köszi a fordításért! :D

    VálaszTörlés
  2. Na, halljátok, pedig én ezt most nem szerettem fordítani.
    De ha nektek tetszett, hát mindenképp érdemes volt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók főleg a csókjelenetes meg az a játék amivel szórakoztatták magukat. :D :)

    VálaszTörlés