2013. október 6., vasárnap

Bruno Gunn a Futótűzről

Bruno Gunnról sem olvashattunk túl sokat az elmúlt időszakban, épp ezért fordítom örömmel az alábbi interjút. Az elején bemutatják a színészt, de aztán leginkább a Futótűzben kapott lehetőségéről lesz szó.

Photo: CantonRep

A nagy érdeklődéssel várt Éhezők Viadala: Futótűz című filmben játszott szerepe által Bruno Gunn-t immáron világszerte felismerik. A színész, aki a félelmet nem ismerő harcos, Brutus bőrébe bújik a kasszasiker filmben, nagy lehetőségek előtt áll. 
- Érdekes lenne, ha valaki csak úgy elém állna, és felkiáltana, hogy "Úristen, hisz Te vagy Brutus!", miközben autózok. - mondta Gunn nemrégiben egy interjúban, amelyet a Bender's Tavern-ben adott.

A Cantonból származó Gunn, akit sokan Bruno Gioello-ként ismernek, a Központi Katolikus Középiskolában végzett, ahol focizott, baseball-ozott és birkózott.
Gunn, akinek szülei olasz bevándorlók, örömmel emlékezett vissza, milyen sokszor focizott a Pro Football Hall of Fame parkolójában, amely otthonától alig egy utcányira volt. 
- Gyerekkoromban soha nem tanultam drámát és művészetet - vallotta be. A 90-es évek közepén történt, hogy egy reklámcég pénzügyi vezetőjeként dolgozott New York-ban a Madison Avenue-n, és egy barátja tanácsára ellátogatott első színjáték kurzusára.
- Csak tanultam és tanultam. Nagyon elszánt voltam. Tényleg nagyon meg akartam tanulni a mesterséget - mondta az első lépésekről. Miután számos kisebb darabban fellépett, Gunn szélesvásznon való debütálására 1998-ban kerülhetett sor, amikor Woody Allen kiválogatta őt egy skinhead szerepére a Sztárral szemben című vígjátékba.

Gunn azóta rengeteg TV-s és mozis szereplést tudhat maga mögött. Olyan sorozatokban tűnt fel kisebb szerepekben, mint a True Blood, A kemény motorosok és a CSI, illetve olyan filmekben láthattuk, mint a Rossz tanár és a Keresztapus.
Megnyerő külsejének köszönhetően "Általában jogász vagy FBI ügynök vagyok." - mondta a ma már Los Angelesben élő színész.
Nem kérdéses, hogy Gunn azt reméli, hogy az Éhezők Viadala: Futótűz egy újabb szintre röpíti őt. "Higgy benne, amíg meg nem csinálod!" - ez a jelmondata.

Mivel nem oszthat meg semmit a Futótűzben látható akciódús jeleneteinek részleteiről - amelyeket Atlantában és a Hawaii dzsungelben forgattak - Gunn szereplőtársairól beszél hatalmas tisztelettel:
- Az ember kimegy a forgatása, körbenéz, és mindenfelé jobbnál jobb színészeket lát - mondta. - Első este együtt vacsoráztam Phillip Seymour Hoffmannal, Jenniferrel, Josh-sal, Stanley Tuccival, Jeffrey Wright-tal és Amanda Plummerrel. Ők nem csak nagyszerű színészek, hanem csodálatos emberek is. 
- A sminkszobában Woody Harrelsonnal beszélgettünk. - emlékszik vissza. - Az, hogy láthattam Stanley Tuccit játszani, olyan volt, mint egy haladó színjátszó kurzus. Ugyanez érvényes Jenniferre és Josh-ra is. [Amikor végeztem,] Visszalógtam és annyit tanultam, amennyit csak bírtam. 

Gunn a Gold konditermében edzett a kaliforniai Vennicében, amikor az ügynöke felhívta, hogy három órán belül vegyen részt egy Éhezők Viadala válogatási megbeszélésen. 
- Színészként az ember elvállalja ezeket a szerepeket, így nagy változatosságban van része. - mondta. - Ami engem illet, soha nem adom fel a reményt.

Amikor megkapta a hírt, hogy kiválasztották Brutus szerepére, először menyasszonyát hívta fel. A sors azonban úgy hozta, hogy épp aznap utazott Olaszországba, hogy meglátogassa családját és barátait, ezért úgy döntött, nekik csak akkor árulja el mindezt, amikor megérkezik. 
- Ott voltam egy életemet megváltoztató hírrel kilenc órán át egy repülőgépen. - mondta. Hogy elüsse az időt, utastársainak többségével az első Éhezők Viadala filmet nézte meg repülés közben.

Hogy felkészüljön a Futótűzben Brutus, az erős és kegyetlen egykori Viadal-győztes szerepére, Gunn intenzív, napi 3-4 órás edzéseket végzett, Drew Logan edző segítségével, akivel rengeteg súlyt emelt, karidoedzéseket végzett és esténként 500 felülést csinált. 
- Jó formában voltam, amikor megkaptam Brutus szerepét, de egy még nagyobb erősebb, fenyegetőbb Brutust szerettem volna bemutatni.

Az Éhezők Viadala szerzője Suzanne Collins láthatóan elégedett Gunn Brutusként való kiválasztásával. 
- Amikor találkoztunk - mondta Gunn - bejött és nagy szeretettel ölelt meg. 
Forrás: Cantonrep

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy róla is készült cikk és nem mindig csak Jennéket interjúztatják. :) szimpatikus fickó, bár láttam a Rossz tanárt de most nagyon nem rémlik kit játszott benne. Milyen jó kis egybeesés, hogy pont az Éhezők ment a repülőn, amikor haza felé tartott. :-D

    VálaszTörlés