2013. október 3., csütörtök

Eddig nem látott képek a Futótűzből

A következő két képet Tőletek kaptam, azonban olyan exkluzív tartalmak vannak rajta, ami miatt azt gondolom, minden rajongónak látnia kell/érdemes.

Az egyikhez azt a megjegyzést fűzte, aki küldte, BoyWithTheBread, hogy "Ha több ilyen rész lesz a filmben, Mags halála jobban megfogja viselni az embereket, mint Rutáé." Szerintem egyetértünk. Íme a kép. Nem vagyok biztos benne, hogy still-e (a forrás szerint az) vagy kulisszák mögötti kép, de a látvány szempontjából mindegy is.

Forrás: HungerGamesFans FB
A másik képet Rékától kaptam, az is egy igencsak fontos pillanatát ábrázolja a második kötetnek. A képminőségből ítélve ez inkább forgatási kép, de ezúttal a gyöngébb felbontás sem veszi el a kedvünket. Ugye?

Forrás: yuoll-burn-with-us tumblr
Mindkettőtöknek köszönet a képekért !!

9 megjegyzés:

  1. Wow!!! Az új képek mindig úgy feldobnak, fõleg hogyha ilyen élképesztõen jók! :D

    VálaszTörlés
  2. Engem már most megsirat Mags ezzel a képpel :'( Szentimentalitás felsőfokon. És az eddigi legjobb képek, amik nem az előzetesből vannak. Meg amúgy is :D

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó képek, de nálam Rue érdemli a legszomorúbb halál címet...

    VálaszTörlés
  4. De édes az első kép..:) Remélem sok ilyet kapunk majd a filmben :))

    VálaszTörlés
  5. Awh, na, hát az ilyen képeknek mindig örülök, minőségtől függetlenül :D

    VálaszTörlés
  6. Ó, anyám, az első annyira édes!! Finnick, most megszerettem. <3 Mags meg milyen cuki, olyan igazi nagymama...
    Gonosz Kapitólium, gonosz Snow! D:

    VálaszTörlés
  7. Jaj, Mags és Finnick annyira édesek... már most megszakad a szívem. :(

    VálaszTörlés
  8. A Finnick+Mags képen meghaltam... *.*

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a 2. Kep ugy photoshop ahogy van.....nekem annak tűnik...

    VálaszTörlés