2013. október 14., hétfő

A Futótűz korosztály besorolásáról és az első hivatalos TV spotról!!

Tudom, hogy volt már két Futótűz TV Spotunk, de azzal kapcsolatban nekem az volt az érzésem, hogy nem annyira a filmet, mint a jegyelővételt voltak hivatottak reklámozni. Persze nyilván a kettő nem élesen elválasztható egymástól, mégis most jelent meg a hír, hogy ma éjszaka megjelenik az első hivatalos Futótűz TV Spot!! Amennyiben ez a hajnali órákra előkerül beágyazható formában, akkor hozom [brutál korán kelek, szóval érdemes benézni reggel, itt van-e már :)]

A másik hír pedig arról szól, hogy Kanadában az ezért felelős bizottság megnézte a filmet és a "Megtekintése kiskorúak számára szülő felügyelete mellett javasolt" életkori besorolást kapta. Hát, én most meg nem mondanám, hogy ez nálunk minek felel meg (mondjuk nálunk 16-os karikával ment már az első film is, és a könyvek is 16-os karikásak, amivel én maximálisan egyet is értek), azonban ez a kanadai bizottság felsorolta azt is, milyen tényezők alapján hozták meg a döntésüket. Lesznek a filmben ugyanis
  • ijesztő jelenetek
  • erőszak
  • a filmet nem ajánlják kisgyerekek számára
  • a jelenetek néhány groteszk képet tartalmaznak fantázia, humor és történelmi vonatkozásban
  • lesznek benne trágár kifejezések
  • enyhe szexuális célzások
  • néhány jelenet szorongást vagy félelmet kelthet a gyerekekben
  • ölelkezés és csókolózás
  • és nem vizuális erőszak visszafogott ábrázolása is fellelhető a filmben.


6 megjegyzés:

  1. Háttttt igaziból jogos, de ezt csak a videó után tudom/tudjuk biztosra értékelni... bár szerintem minde 12 éves gyerek (na jó talán 13-14) látott már 16 karikás filmet...de érthető az indokolás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De azt milyen máshogy néztük! :D Én mindig gondolkodtam, hogy vajon miért adták rá a karikát... ha nem volt nagyon nyilvánvaló. Amúgy szerintem is jogos, az első filmen is simán elfért, ez meg simán lehet még rosszabb.

      Törlés
  2. Nagyon várom a tv spotot, reggel tuti benézek suli előtt :D Legalább jó hangulatúan megyek matek érettségire :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is egy átlagos 12-13-14 éves már biztosan látott 16 karikás filmet. De az, hogy lesz benne ölelkezés és csókolózás, az nem hiszem hogy konkrétan a 16 karikára vonatkozna mivel szerintem ezek szoktak lenni 12 karikás filmeken is. Na, majd reggel meglátjuk. :))

    VálaszTörlés