2013. október 10., csütörtök

Akiket érdemes megnézni: Sam Claflin

Elkezdtem fordítani a Josh Hutcherson OUT magazin interjút, de ilyen szempontból a hétköznapok nem annyira a barátaim, majd holnap délután tudok jobban nekirugaszkodni, reményeim szerint estére lehet számítani a cikk 1. felére. És mivel csütörtök van, jelezném, hogy bár figyelem, hogy a TikTak-os visszaszámlálás következő eseményét mikor fedik fel, de mindezidáig ez nem történt meg.

Viszont Sam Claflinről érkezett egy szkenn, hiszen Sam-et a People magazin kiemelte az "Akiket érdemes megnézni, 2013"-as listáján, és az újságban egy dögös kép is megjelent az egyre helyesebb színészről, egészen rövidke szöveggel, most azt hoztam Nektek:

Miért felkapott: A 27 éves brit színészt Jennifer Lawrence társaságában láthatjuk majd Finnick Odair Kiválasztott szerepében az Éhezők Viadala: Futótűz novemberben bemutatásra kerülő moziverziójában. 
Átváltozása: Karaktere "egyfajta Adoniszként jelenik meg", mondja Claflin, aki a szerep kedvéért napi két órát edzett és szigorú protein és zöldség diétát tartott. "Angol vagyok, szóval szeretem a sört meg a hamburgert, és ezeket abszolút ki kellett iktatnom. Elég kegyetlen volt."
Terveinek változása: Miután eltört a bokája és félre kellett tennie álmait, hogy futball sztárrá váljon, Claflin színészkedni kezdett. "Én vidéki srác vagyok.", mondja. "De örülök, hogy itt lehetek."

És a szkenn:

Forrás: SamClaflinFans

1 megjegyzés:

  1. Erősen gyanítom, hogy Samet megszállta Finnick szelleme... de legalábbis belejön a népszerűségbe. Valahogy egyre természetesebbnek tűnik a mosolya a képeken, és tényleg egyre férfiasabb jelenség.

    VálaszTörlés