2013. október 29., kedd

Sam Claflin kérdezz-felelek!

Sam Clalinnel a Hunger Games UK Twitter oldala készített kérdezz-felelek interjút rajongói kérdésekből, és már jópár napja félre volt téve, de az elmúlt napokban picit kevesebbet olvashattunk róla, most hátha újra szívesen fogadjátok! :)

Melyik a kedvenc Éhezők Viadala: Futótűz karaktered a sajátodén kívül és miért?
Azt kell, hogy mondjam Caesar Flickerman, nagyon szeretem Stanley Tuccit.

Hány kockacukrot ettél meg, amíg felvettétek azt a jelenetet?
Rengeteget! Azt gondolom, olyan ötven-valamennyi lehetett.

Van valami közös tulajdonságod Finnickkel?
Talán a bizonytalansága.

Hány kockacukrot teszel a kávédba?
Mindig csak egyet. És feketén iszom. 

Alkalmanként nem volt nehéz a karakter bőrébe bújni?
De igen. Ő egy nagyon karizmatikus és érdekes figura. Valószínűleg ez a szerep állt legmesszebb tőlem eddig.

Melyik körzet a kedvenced? Ne mondd, hogy a 4.
Szívesen élnék a Kapitóliumban, hogy átélhessem ezen a furcsa és csodálatos világ adta élményeket. Vagy a 12.-ben.

Mi volt az első dolog, amit tettél, amikor megtudtad, hogy téged választottak ki, hogy eljátszd Finnick szerepét?
Épp forgattunk, mikor megtudtam, szóval befejeztem a munkanapomat és hazamentem aludni.

Véleményed szerint mi Finnick legfontosabb tulajdonsága?
A magabiztosság. Mindenkinek biztosnak kellene lennie magában, tudnia, hogy kicsoda valójában. Finnick azonban egy kicsit talán túlságosan is magabiztos.

Ha másik győztest alakíthatnál, ki lenne az és miért?
Haymitch, mert oda sodorta az élet a Viadal óta, ahova.

Hogyan készültél fel Finnick szerepére?
Életmódváltáson mentem keresztül. Rengeteget kondiztam, és új étrendbe kezdtem. Nagy kihívás volt!

Melyik a kedvenc számod mostanában?
Nico Vegától a Beast.

Jellemezd Finnicket három szóban!
Karizmatikus, vonzó és magabiztos.

Már azelőtt is Éhezők Viadala rajongó voltál, mielőtt megkaptad volna Finnick szerepét?
Igen, már azelőtt nagy rajongó voltam. Imádtam az első filmet!

Ha nem színész lennél, mivel foglalkoznál szívesen?
Tanítanék ezt-azt. Mondjuk testnevelést, drámát vagy művészetet.

Hogyan reagáltál, amikor megtudtad, hogy megkaptad a szerepet?
Nagyon meg voltam lepve, nagyon váratlanul ért. Nagyon boldog voltam, de azt is tudtam, hogy sokáig fognak még pörögni a témán.

Hasonlítasz valamiben Finnickhez?
Finnickhez hasonlóan nekem is csak egy igaz szerelmem van.

Milyen színűre festetnéd a bőröd, ha a Kapitóliumban élnél?
Narancssárgára, fekete csíkokkal :)

Melyik a kedvenc helyed a világon és miért?
A házam, mert az otthonom az, ahol az én szívem van... És London úgy általában.

Nagyon idegölő volt Finnick bőrébe bújni?
Igen, és még mindig nagyon ideges vagyok. Nagy a teher a vállaimon.

A szereplőtársaiddal improvizáltatok a forgatáson, vagy többnyire ragaszkodtatok a forgatókönyvhöz?
Leginkább a forgatókönyvet követtük, de azért volt benne egy kevés improvizálás is.

Gondolkodtál már azon, milyen becenevet lehetne adni Finnicknek?
Mit szólnál a "Cukor"hoz?

Ha használhatnál még valamilyen fegyvert a szigonyon kívül mi lenne az?
Azt hiszem a serpenyővel próbálkoznék :)

Milyen stratégiát követnél egy Arénában?
Szerintem inkább a Hivatásosok útját követném. Megpróbálnék erős lenni, aztán meglátjuk, mi lesz.

Van valami hobbid?
Szeretek focizni, de mostanában nincs rá olyan sok időm.

Mi a legjobb a színészkedésben?
Az, hogy megvalósíthatom gyerekkori álmaimat. Voltam már kalóz, lovag, focista, most pedig Finnick vagyok.

Mi a kedvenc kajád?
Bundában sült kolbász sült krumplival, jól megsózva és ecettel.

Ki a legszórakoztatóbb a forgatáson?
Valószínűleg Jennifer vagy Josh, én legalábbis velük dolgoztam a legtöbbet.

Hogy érezted magad a forgatás első napján?
Volt bennem némi félsz, de hamar befogadtak, így lelazultam és jól éreztem magam.

Melyik jeleneten dolgoztál legszívesebben?
Az Arénás jelenetsor elején.

Megőrizhettél valamilyen kelléket a forgatásról? Ha nem, mit szerettél volna leginkább megtartani?
Sajnos nem... De azért a szép emlékeket megőriztem.

Mi volt a legviccesebb történés a forgatáson?
Volt egy doboz cukorka a rendező székében, amit Jen, Josh és én lenyúltunk, majd ezzel dobáltuk az embereket a Bőségszaru tetejéről.

8 megjegyzés:

  1. Sam milyen cuki :D
    Azért narancssárga-fekete csíkosan nehezen tudom elképzelni :D
    De nekem az utolsó válasz tetszett a legjobban, valahogy simán kinézem belőlük xD
    Mumus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kérdés tetszett a legjobban. Én is simán kinézem belőlük. :)

      Törlés
  2. Azért vannak itt érdekes dolgok, nekem a hármas, meg a nyolcas válasz valahogy ütik egymást, de sebaj. Jók ezek a kérdezz-felelek-ek, köszi a fordítást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szerintem azért ne vedd ilyen komolyan :)))
      De van benne valami. Én azt bírtam, hogy a 2 kérdésben, amikor a Finnick-kel közös tulajdonságára kérdeznek rá, akkor szögegyenest mást válaszol. De valóban sebaj. Én meg amúgyis abból élek, ami van. :)

      Törlés
    2. Hát én is arra gondoltam, az a hármas kérdés... nem?

      Törlés
    3. Te a bizonytalanság - magabiztosság ellentétre gondolsz (3-as - 8-as pár), ha jól számolok, nekem meg az tűnt fel, hogy a hasonlóság egyszer a bizonytalanság, máskor meg az, hogy neki is csak egy örök szerelem van az életében. :)

      Törlés
    4. Jaa hogy úúgy! :D Értelek.

      Törlés
  3. Mondjuk tényleg ütik egymást de sebaj :D
    Mumus

    VálaszTörlés