2013. október 6., vasárnap

15 jel, amiből kiderül, hogy Gale nagyszerű barát lehetne

Na, ennek nagyon megörültem, de mielőtt bárki elfogultsággal vádolna, jelzem, hogy ha nem is Peetáról, de Joshról volt már hasonló írás :)

15. Amikor magad alatt vagy, egy öleléssel felvidít


14. Ha valaha is kétségeid támadnak magaddal szemben, mindig ott van melletted, hogy éreztesse, igenis képes vagy rá, csak szedd össze magad!


13. Mindegy, milyen hangulatban vagy, mindig meg tud nevettetni.


12. Mindig biztosít arról, hogy megvéd, bármilyen körülmények is legyenek.


11. Nagyszerű tanácsokat ad, és mindig tudja, hogyan nyugtasson meg.


10. Bármikor lóghattok együtt, mert a családod is nagyon kedveli.


9. Bármikor elindul veled kalandozni. Bár Katniss-szel ellentétben Te nyilván egy egyszerű utazást választanál egy íjászversennyel szemben.


8. Ő az elsőszámú szurkolód és támogatód, bármit is csináljál.


7. Lehet, hogy beszól neked, de jól kezeli azt is, ha Te tréfálkozol vele.


6. Nagyon jót lehet beszélgetni vele, és bármikor szívesen veszi a társaságodat.


5. Bármikor szívesen megosztod vele a dolgaidat.


4. Kiáll amellett, amit helyesnek tart, még akkor is, amikor bajba kerül emiatt.


3. Még ha versengtek is, egymás sikeréért szurkoltok.


2. Bár lehet, hogy nehezen barátkozol, de rendkívül fontos számodra, hogy legyen egy igazán jó barátod.


1. És hát legyünk őszinték, egy ilyen gesztus mindenkiből jó barátot csinál.

Forrás: BopAndTigerBeat

6 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hogy ezekhez is raktál be képeket, mint ahogy a Josh-oshoz is. Nekem tetszett ez az összeállítás, még ha nem is team Gale fan vagyok. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ezeket én is így készen találom ;) Csak angolul persze.
      És nem számít, ki milyen Team tagja, szerintem szerethető mindkét karakter és az őket alakító színészek is!!! :)

      Törlés
    2. Amúgy azt gondoltam, hogy így találod képpel együtt, csak angolul. Azzal is egyetértek, hogy mindegyik karakterben van valami szerethető és ugyebár az őket alakító színészekben is. ;)

      Törlés
    3. Szerintem is mindkét karakter/színész szerethető valamiért, én pl. Gale-t jobban szerettem az elejétől kezdve, de van egy kedvenc fan made vidóm amit meg Katnissről és Peetáról készítettek. Most már mindkettőt egyformán megszerettem :D

      Törlés
  2. Hát ezek tök jók, de akkoris nekem az utcsó a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Tetszett ez az összeállítás is :) Na, majd a Kiválasztott előtt hátha olvashatunk/láthatunk ilyen összeállítást Finnick-ből is ;)

    VálaszTörlés