2013. október 1., kedd

Íme a Fandangó kulisszák mögötti videója az IMAX-es résszel kapcsolatban

Nem tudom, miért egyszerre kell tolniuk az anyagokat (esküszöm, 20 perce még csak a két TV spot volt), de most jött ki a Fandango kulisszák mögötti anyaga is.

UPDATE: Közben megérkezett a YT-os verzió, remélem, ezt mindannyian meg tudjátok nézni. Csak aztán letiltották nálunk.

UPDATE, október 2. 18:55:
Facebook-on is kijött a videó, most onnan ágyazom be. Hátha.
De lesz még talán az este folyamán feliratos verzió is!! :)

16 megjegyzés:

  1. Ezek a kulisszák mögötti dolgok , amik engem a legjobban megragadnak, látni, hogy készül egy film :) Ez a videó bennem a DVD extrák utáni vágyat növelte igazán :D

    VálaszTörlés
  2. Wow!! Ez hihetetlen!! Nagyon jóó!!:)

    VálaszTörlés
  3. szerintem próbált meg a feliratozást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta leszek, de nem mondok határidőt, mert előkerültek cikkek is, és szerintem azokat is örömmel olvasnátok. :))

      Törlés
    2. Bármikor bármilyen cikket nagy-nagy örömmel olvasok de persze csak ahogy az időd engedi! :)

      Törlés
    3. Na, lesz segítségem, szóval lesz felirat!!

      Törlés
  4. Ú amikor Katniss és a fiúk futnak az (eső)erdőben! Ú amikor Jennifer Josh és Francis beszélnek! Ez a videó a napom egyik fénypontja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is ezek fogtak meg a legjobban amit Mese leírt! Istenem ez a videó nagyon kellett ahhoz, hogy fel legyen dobva az estém imádom!!!
      U.i.: Egyébként nagyon tetszik az új visszaszámláló. :))

      Törlés
  5. Finnick hátán ott ül Mags a futásnál:)

    VálaszTörlés
  6. Jó mozgalmas estéd volt! :)

    Annyi az újdonság, hogy nem is tudtam melyikhez szóljak hozzá. Egyébként nagyon klassz ez a kulisszák mögötti videó, meg a tv spotok is, bár nekem az alsó jobban tetszik, főleg az a rész amikor valami ilyesmi van benne, hogy "ezért megéri fizetni".

    Aaaa, nem sokára november, már nagyon várom a filmet, tekintve, hogy nekem a második könyv a kedvencem. Izgiii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a második könyv a kedvencem. November siess!!!

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Kész van már a feliratos verzió, csak nem én csináltam, a YT még azt is letiltja, de dolgozok rajta, hogy felkerüljön mielőbb valahova, hogy megnézhesd/megnézhessük! Türelem :)

      Törlés