2013. október 13., vasárnap

Innen-onnan, 69.

No, már megint gondban vagyok ezzel a rovattal és most azt gondolom, hogy az események felpörgésére való tekintettel arra lehet számítani, hogy egy darabig vagy egyáltalán nem lesz, vagy ritkábban, vagy egy fotósorozatot kirakok csak úgy, de most is két cikket is fordíthatnék ehelyett. Ráadásul úgy érzem Titeket is kevéssé köt le, mint mondjuk egy Jennifer Lawrence interjú vagy egy Futótüzes cikk. De mivel összegyűlt néhány anyag, azért nem szeretnék elmenni mellette szó nélkül.

Jennifer Lawrence hamarosan bemutatásra kerülő új filmje az American Hustle, amelyről többször olvashattatok már. Az elmúlt időszakban többek között egy karakterposzter jelent meg Jennifer karakteréről, és megjelent egy új előzetes is. A film magyar címe egyébiránt Amerikai botrány lesz, és 2014. január 23-tól megy majd a magyar mozikban.
Íme a karakterposzter:

Forrás: Collider

És az új előzetes immáron a folytatásban.




Már korábban írtam róla, hogy Jennifer Lawrence újra együtt dolgozik majd Gary Ross-szal, két filmben is. Ezek közül a Hannah Kent regényén alapuló Burial Rites, amelyik Izlandon játszódik, és amelyben Jennifer Lawrence egy olyan nőt alakít majd, akit egy brutális gyilkossággal vádolnak, immáron gyártót is szerzett, mégpedig a Lionsgate képében.
Ha emlékeztek még rá, a másik közös Jennifer Lawrence - Gary Ross projekt a két részben bemutatásra kerülő Édentől keletre feldolgozás lesz majd.

Bár nem szoktam nagyon megemlékezni a születésnapokról, ezen a rövid kis videócskán Josh-t látjátok, amint megkísérli elfújni 21 gyertyáját :))



Sam Claflin látható az ELLE UK novemberi számában. A fiatal színésszel egy brutálisan hosszú interjú is olvasható. Eredetileg nem terveztem lefordítani az interjút, de most, hogy tüzetesebben végignéztem, lehet, hogy érdemes. Határidőt mondani már nem merek, mert sok - ráadásul tartalmas - anyag áll még előtte a sorban, de igyekszek rajta lenni. Most egyelőre a képek.



Forrás: SamClaflinFans

Jena Malone-ról a Hunger magazinban jelentek meg képek, azokat is érdemes megnézni. Itt cikkről még nem tudok, de ugye, ami késik, még akár meg is jelenhet :)



Forrás: Streeters

Willow Shields-ről két gyors kis hír, megjelenés témában.
Willow először az Emberek, akiket érdemes megnézni partyján jelent meg Los Angelesben, majd pedig a Haunted Hayride megnyitóján is fotózták. Ami azt illeti ennél igényesebben szokott máskor felöltözni, de lehet, az én ízlésvilágom nem elég kifinomult most ezekhez a szerelésekhez.

Forrás: Zimbio - JustJaredJr

3 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy beraktál egy videót Josh-ról. Egyébként nekem Willow 2. ruhája jobban tetszik szerintem kicsit modernebb, mint az első, bár abban egyetértek, hogy nem ilyen ruhákban szokott megjelenni.

    VálaszTörlés
  2. Igen szerintem sem a legigényesebben öltözött fel, de nekem a második az kifejezetten tetszik :) Amúgy csak nekem az az érzésem hogy eltűnt a kiskacsa és már egy igazi (legalább 14-15 évesnek kinéző) nagykacsa lett belőle? :D Amúgy Willow, még mindig egy kedvenc színészem és nagyon várom Prim erősebb karakzerét a CF-ben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Willow nagyon sokat ért az elmúlt egy-másfél évben.
      Én a Comic Conon jártam úgy, hogy amikor kijött róla az első kép, hosszan agyaltam, hogy ez a csaj meg vajon ki lehet? :)
      De amúgy imádom, ahogyan nyilatkozik is, és szerettem az Éhezők Viadalában, nagyon klasszul alakította a szerepét!!

      Törlés