2013. október 5., szombat

Éhezők Viadala a TV-ben !!

Bár a filmet már láttuk (és a hírt is olvashattátok, hogy lesz a film), azért sokan vannak, akik vagy a moziba nem tudtak eljutni annak idején, vagy a DVD-t nem tudták beszerezni. Nekik okoz most örömet az RTL Klub, amely este 21:45-től levetíti az Éhezők Viadala filmváltozatát!

Minden évben minden körzetből a Kapitólium kiválaszt egy-egy tizenkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük egy halálos versenyben, Az éhezők viadalán, amelyet élőben közvetít a tévé. A tizenhat éves Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) önként jelentkezik a viadalra a húga helyett, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal - számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembekerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel.

Emma jóvoltából az RTL Klub eredeti ajánlóját is láthatjátok :)



Forrás: RTL Klub

15 megjegyzés:

  1. Huhú, 21:45 alig bírom kivárni!

    VálaszTörlés
  2. Akkor tessék elővenni a DVD-t, és elindítani ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De majd nemsoká valamikor hozom az EW cikk folytatását, az tökjó, és addig is gyorsabban telik az idő, míg azt olvassátok :))

      Törlés
  3. Volt egy Futótűz tv spot előtte! :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Na, basszus, erről a spotról frankón lemaradtam :(

    VálaszTörlés
  6. Én is láttam a tv spotot!!! :DD nagyon jó volt....és a film áááá :DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. teljesen megőrültem amikor megláttam a tv spotot!

    VálaszTörlés
  8. Én is láttam a tv spotot viszont nem beszéltek benne semmit de szerintem azért, mert nem akartak feliratot vagy nemtom, viszon a film nagy jó volt! ;))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon örültem hogy a tv-ben is leadják,de nagyot csalódtam:
    A magyar szinkron hangok nekem nagyon zavaróak voltak,
    és ez a tüzes lány(,a lángra lobbant lány helyett) ! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez a DVD szinkronja is. Erről amúgy beszéltünk sokat már az oldalon.
      Ez van :/ Nem véletlenül nézem én is inkább eredeti nyelven.

      Törlés