2013. október 6., vasárnap

Entertainment Weekly cikk, 3. rész

Harmadik és egyben utolsó fejezetéhez ér az EW cikksorozat, bár elviekben még van 1-1 "keretes" cikk Johannáról és Plutarch Havensbee-ről, és bár az előző már előkerült, a Plutarch-osat nem látom. Mindenesetre ezekre tehát még lehet számítani :)

Ha már az eséseknél tartunk, mindannyian láttátok az Oscar gálát, amikor Jennifer Lawrence megnyerte [a Legjobb Színésznő kategóriát] a Napos oldallal?
Jennifer: (Josh-hoz) Te nem láttad, fogadni mernék. 
Josh: Így van, nem láttam. Melyik volt az, amikor szétszakadt a ruhád?
Jennifer:  (felnyög) A SAG Awards. 
Josh: Na, azt láttam. A ruhájának az egész hátulja egyszerűen leszakadt. 
Francis: Hawaii-on voltam, hogy előkészítsem a film forgatásának utolsó tíz napját, úgyhogy kibéreltünk egy tetőtéri lakást, és tartottunk egy Oscar bulit! Jó volt látni Jennifer győzelmét - és esését.

Jennifer, zaklatottnak tűnsz, pedig tényleg kedves pillanat volt.
Jennifer: Nem azért vagyok zaklatott. Nem számítottam rá, hogy ezekben a ruhákban fel is kell majd mennem a színpadra. Egyszerűen arról van szó, hogy annyira szétcsúsztam az esés miatt, hogy elfelejtettem köszönetet mondani a rendezőnek [David O. Russel] és Harvey Weinsteinnek. De ami azt illeti, egyszer majd viccesnek fogom találni. Majd eljutok odáig.
Francis Lawrence: Két nappal később visszatért Hawaii-ra, és amikor besétált a forgatásra, mindenki állótapssal üdvözölte.
Jennifer Lawrence: Én pedig mondtam, hogy "Mostantól megváltoznak majd itt a dolgok!" (nevet)

A szereplőgárda igencsak nagy tehetségeket sorakoztat fel. Ott van köztetek Stanley Tucci és Donald Sutherland. Most olyan nagyágyúk csatlakoztak még hozzátok, Jeffrey Wright, aki Beetee és Philip Seymour Hoffman, aki Plutarch Havensbee szerepét alakítja. Hogyan tudnak ők elvegyülni egy olyan környezetben, amiről Jennifer úgy fogalmaz, olyan, mint egy "kutyasimogató"?
Josh: Ők a világ legklasszabb fickói.
Jennifer: Ez vicces, mert Phil, aki egy hihetetlen színész, csodálatos, mi pedig mind nyomjuk, hogy "Vaúúúú!", aztán jön, hogy "Felvétel!", majd vissza, hogy "Vaúúú!"

Katniss búcsút int szeretett stílustanácsadójának, Cinnának (Lenny Kravitz)

Na, ezt most fordítsd le nekem, kérlek.
Josh: Mind őrültek vagyunk, majd megcsináljuk a jelenetet és újra kitör az őrület.
Jennifer: Phil a világ legaranyosabb fickója, de szerintem időnként megnehezítettük a dolgát, hogy tudjon összpontosítani. 
Nina Jacobson: Philip volt az első nagy szereplőválogatás bejelentésünk a Futótűz előtt.
Francis: (Jennifernek) Emlékszem, mesélted, hogy amikor amikor Philip után mentél, elkezdtél vihorászni.
Jennifer: Csak kibújt belőlem a rajongólány.
Nina Jacobson: Azzal, hogy olyan színészeket válogatunk ki egyes szerepekre, akiket a többi színész is csodál, a könyv iránti legmélyebb tiszteletünket próbáljuk kifejezni. Amikor az ember kiválaszt egy olyan színészt, akit az emberek nagyra becsülnek, akkor más színészek azt mondják, "Én is szeretnék szerepelni ebben a filmben!"
Sam Claflin: Akkor engem hogyhogy kiválogattál?
Nina Jacobson: Minden egyes szereppel szemben magasak az elvárások. Időnként hülyeségeket beszélsz. De arra gondolok, amikor bejelentettük, hogy Julianne Moore főszerepet fog játszani a Kiválasztottban. Azt akartuk, hogy az emberek tudják, hogy még mindig magasra tesszük a lécet.

A sorozat végére azonban a fiatal színészek túl sok időt szánnak majd erre a szerepre. Nem aggódtok, hogy túlságosan kötődni fognak a karakterek az egyes színészekhez?
Jacobson: Azért ne feledjük, ezek a karakterek sokat változnak. És ezek a fiatal színészek hatalmas jövő előtt állnak. Ez nyilván életüknek egy részét lefoglalja, de azért nem tart egy évtizedig.
Josh: Nos, majdnem.
Francis: A sajtós kötelezettségektől eltekintve egy éven belül végeztek, srácok!
Jennifer: Ne már!
Josh: Tudom, én is eléggé aggódom emiatt. De azért ez egy komoly dolog, még évekig életünk része lesz.

Josh, szerintem Jen aggodalma az, amit majd végül meg kell szüntetned.
Jennifer: Igen, de nem erről beszélünk? (nyöszörgi) Amiatt pánikolok, hogy nemsokára végzünk.
Josh: Jaaah.
Jennifer: Mert te nem? Te nem vagy kétségbe esve attól, hogy nem láthatsz majd minden nap?
Josh: Oké, leesett. De te másról beszélsz, mert izé, szerintem a kérdés arra vonatkozott, hogy nem tartunk-e attól, hogy személyünket egy bizonyos karakterhez kapcsolják, és van aki nem büszke arra, amit csinált, de ezeket a karaktereket mi büszkén vállaljuk.

Francis Lawrence, rendező

Mi volt a kedvenc pillanatotok a sorozat készítése során?
Jennifer: Én pontosan meg tudom mondani. Egyik éjszaka Hawaii-on Joshnál buliztunk, és mind megfogtuk egymás kezét és úgy rohantunk bele az óceánba. Amilyen gyorsan csak tudtunk, belerohantunk a vízbe, és futottunk, amíg csak el nem estünk, de mind nagyon féltünk, mert nem láttuk, hol van a szikla, mert vaksötét volt.
Jacobson: Ilyenkor tudnotok kell, hogy ebbe a csapatnyi emberbe mindenki beleszámít. Ez azon ritka forgatások egyike, amikor nincsen hierarchia. 
Jennifer: A producerektől kezdve az asszisztensekig mindannyian nagyon jól ismerjük és őszintén szeretjük egymást.
Josh: Igen, néhány forgatáson...
Jennifer: Na, érted már, miért vagyok sík ideg, ha arra gondolok, nemsokára véget ér mindez?
Josh: Szóval azt akartam mondani, hogy ...
Jennifer: Te nem úgy tűnsz, mint aki nagyon ideges lenne emiatt.
Josh: Azt kezdtem el mondani (felkap egy hústűt és úgy tesz, mintha leszúrná vele Jent), hogy nem számítottam rá, hogy ilyen közel kerülök majd mindenkihez. 

Jen, melyik volt a legkeményebb nap a Futótűz forgatása során?
Jennifer: Valószínűleg attól a naptól paráztam a legjobban, amikor Katniss rémálmait vettük fel. Annyira tartottam attól a jelenettől, hogy már nagyon korán megjelentem a forgatáson.
Josh: Aztán, amikor pedig túl voltunk rajta, ezt mondtuk: "De hisz ez fantasztikus volt, viccelsz?"
Francis: Elsőre megcsinálta.
Jen: De nem gondolod, hogy ez is része az egésznek? Ha nem pánikolok valami miatt, akkor az unalmassá válik.
Francis: Tényleg? Na akkor kösd fel a gatyádat! Mindjárt itt a harmadik és negyedik film forgatása!
Forrás: EW

8 megjegyzés:

  1. Ezt a cikket is ugyanúgy imádtam mint az előzőt. Kár, hogy nincsen több része, mert elolvastam még egy jópár ilyet! Köszi a fordításért! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen.
      Vannak még cikkeim félretéve, persze nem ennyire TOP-ok, de azért szerintem azokat is szívesen olvassuk majd ;)

      Törlés
  2. Hát ez nagyon jó volt :D (Josh,Jen)
    Kár hogy nincs több része a cikknek, mert így összevonva a 3 részt ez egy baromi jó cikk :)))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon nagyon jóó volt kár hogy nincs több rész :8
    nagyon kösszii hogy lefordítottad :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon jó! köszi a fordítást ! <3 Imádom ezeket a hülyéket :D

    VálaszTörlés
  5. Jó volt mind a három részt olvasni, nagyon informatív anyag volt, köszönjük. :)

    VálaszTörlés
  6. Na ez tényleg egy igazán jó cikk :D De hogy ez a bagázs mit művel...tiszta káosz :D

    VálaszTörlés