2012. július 17., kedd

Újabb szereplőválogatás pletyka: Sam Claflin lehet Finnick?

A Zap2It forrásai szerint az Éhezők Viadala folytatásának, a Futótűznek a legfelkapottabb szerepét végre kiosztották, mégpedig a brit színész, Sam Claflin-t érheti a szerencse, hogy eljátszhatja a szerepet. 
A film hivatalos képviselő nem fogják kommentálni a szereplőválasztást, de megbízható forrásaink arról tájékoztattak, hogy Nina Jacobson és a Lionsgate megegyeztek abban, hogy Sam Claflinnak ajánlják fel a szerepet. 



Claflinnak tehát nincs más dolga, mint elfogadni ezt.

Ha igaz a hír, akkor Claflin nem csak olyan színészeket ütött ki a nyeregből, mint Jennifer Lawrence X-Men: Elsők-beli szereplőtársa, Lucas Till, vagy a 90210 színésze, Trevor Donovan, hanem olyan nagy neveket is beelőzött, mint Armie Hammer és Garrett Hedlund.

Ha igaz a hír. Claflint amúgy nemrégiben Kristen Stewart társaságában láthattuk a Hófehér és a Vadászban. 
Éstovábbá, nekem valamiért rémlik a neve korábbról, mint Finnick jelölt, viszont kimaradt a gyűjtőposztból. :/

Update: Megvan, a LaineyGossip hírei között olvashattunk már Claflinről, akkor az volt az információtartalom, hogy meghallgatták a szerepre. Most az, hogy felajánlották neki a szerepet.

13 megjegyzés:

  1. Na, nem akartam a cikkbe írni, bár végülis megtehetném, nem hírportál vagyok, csak személyes blog, de azért ide kiírom, amit most gondolok.
    Egyrészről tartom azt, amit múltkor írtam: Armie Hammerhez és Garrett Hedlundhoz (nem beszélve Kellan Lutzról vagy a számomra frissen felfedezett "tökjó Finnick lenne" Ian Sommerhalderről) képest NEM. Nem Finnick. Nem karakteres, nem vagány, nem dögös pasi.

    Viszont emlékszem, milyen szkeptikus voltam, amikor a Hófehér és a Vadászban is határozottan életképtelennek éreztem a karakterét egészen addig, amíg nem láttam a filmet. Ott nagyon kellemesen csalódtam, nem hogy nem volt életképtelen, de versenyképes volt még Chris Hemsworth figurájával is. Ami talán annyit jelent, hogy a srác nem rossz színész.

    Csak nekem Finnick valami olyan dögös csávó kéne, hogy legyen, mint a fentebb felsoroltak.
    Én adnék neki esélyt (ha már muszáj), de majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  2. Ahogy megláttam ezt a hírt, tátva maradt a szám. :O
    De hátha jó Finnick-et csinálnak belőle. Első a színészi munka, a külsőn meg lehet segíteni. Josh-ból is micsoda Peeta lett...tökély.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért még ne feledjük a címben lévő "Pletyka" szót! :)) Lehet itt még bármi. Meg annak az ellenkezője is :)

      Törlés
  3. Igen, lehet. :)
    Én már egy pasinak sem szurkolok, hagyom, had sodorjon az ár, lesz ami lesz, elfogadom. Egyebet úgysem tehetek. :P

    VálaszTörlés
  4. Szerintem, ha a készítőket meggyőzte az alakításával, mi sem fogunk benne csalódni, mondjuk, én nem így képzeltem el Finnick-et, de ha neki ajánlották fel a szerepet, és ha el is fogadja -márpedig miért ne fogadná el, hülye lenne, ha nem fogadná el- én örülni fogok neki. Mondjuk én láttam már Sam-ről jobb képet is, ahol még helyes is. ;)

    http://img31.imageshack.us/img31/2987/89010548.png

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a linkelt képet! Ezen sokkal Finnick-esebb (, attól függetlenül, hogy nekem ő nem Finnick. :/ :( ) Mondjuk HA felajánlották neki a szerepet, akkor szerintem valószínűleg el fogja fogadni... hacsak nincs valami más filmje, amin éppen ősszel dolgozik. Ha Sam lesz Finnick, minden reményem a casting-osokba (és az "előkészítő csapatba" ;) ) vetem, hogy tényleg a legmegfelelőbb színésznek ajánlották fel a szerepet!

      Törlés
  5. Én valahogy nem így képzeltem el Finnicket :/ De végülis, ha már felkínálták neki a szerepet, szerintem nem érdekli őket a rajongók véleménye. HA igaz, akkor biztos jól fogja eljátszani

    VálaszTörlés
  6. Engem meggyőzött a Hófehér és a vadászban, szerintem remekül alakított és látom benne a lehetőséget. Most őszintén, Josht bárki is elképzelte Peetaként mikor kiderült? MErt én hússzor mondtam el egymás után, hogy NEM. És mégis.... Szóval, bízok benne, hogy a legmegfelelőbbet fogják kiválasztani;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, én nem ódzkodtam Joshtól, mint Peetától, bár lehet, ez azért is volt, mert amikor (nemsoká egy éve lesz!!) elkezdtem az oldalt szerkeszteni, akkortájt jött ki az első EW portré a két fiúról, és azon már nagyon Peeta és nagyon Gale voltak.

      Ha elkezdődik a forgatás, akkor szerintem kapunk ilyesmi anyagokat, és talán meg leszünk győzve. Ha ugye. Amíg nem hivatalos, addig már kár teljesen magunkba zuhanni :)

      Törlés
  7. 1. :O Húú, róla el is felejtkeztem :S Pedig felmerült már a neve...
    2. Én is csak a Hófehér a Vadászban láttam és meg voltam vele elégedve. Sőt! Sokszor nálam is fej-fej mellett halad a Vadásszal, pedig Chris Hemsworth durván jó pasi, meg színész is :)
    3. Nem néz ki rosszul, de nincs meg benne a plusz, ami Finnickben meg van, hogy kb. minden női tekintet rá szegeződjön. De már Josh esetében láthattuk, hogy a sminkesek, fodrászok mire képesek, szóval hátha.
    4. HA tényleg ő kapja a szerepet (mert ugye még mindig csak pletyka szinten van a dolog), akkor remélem nagyon lelkes lesz, és nem úgy tekint rá, mint egy kötelező házi feladatra...

    VálaszTörlés
  8. én nem bánnám ha ő lenne Finnick...nekem igen tetszik :D

    VálaszTörlés
  9. én a Hófehér és a vadászban azt vártam, h az ő csókjától ébredjen fel és nem is értettem, h miért nem.. na mindegy.
    de nem tudom.. remélem, h inkább csak pletyka marad.. mondjuk én még mindig nem találtam meg a "tökéletes" Finnick jelöltemet..

    VálaszTörlés
  10. Ajj, de nagy bonyodalom ez... de pròbàlok bìzni a lionsgateban, hàtmertugye annak idejèn , milyen katnisst, peetàt, galet vàlasztottak....XD

    VálaszTörlés