2012. július 19., csütörtök

Rajongói Mags és egyéb jelöltek

Pár napja ígértem, hogy megmutatom, kit olvastam kinti rajongói körökben Mags-jelöltnek. Nos, a hölgy Betty White. Ő egyébként 90 éves, és főleg TV-sorozatokból ismerhetjük, pl. Ügyféllista, Vérmes négyes, Balfékek, A semmi közepén, és még hosszan folytathatnám.


A MyHungerGames oldala egyébiránt egy egészen hosszú Mags jelöltlistát is összeállított, amelyet ITT találtok. Én személy szerint hozzátenném még Shirley MacClaine-t, de ez már egyéni szocprobléma :) Továbbá az oldalnak van Finnick, Johanna, Annie Cresta, WiressBeetee és Plutarch listája is, mindegyik szavazással. Böngészgessetek, válogassatok :)

Érdekes, hogy akik már biztosak: Wiress (Amada Plummer) és Plutarch (Philip Seymour Hoffman), azok mind(ketten) fel voltak sorolva a rajongói listán, ám azok, akik jelenleg pletykaszinten mennek Finnick, Johanna és Beetee szerepéért, közülük senki nincs rajta a rajongói listákon.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Amikor olvastam a könyvet, Magset valahogy tényleg így képzeltem el. Remélem felkérik a szerepre :)

    VálaszTörlés
  3. Ezeken a rajongói listákon néha elmosolyodtam. William Levy mint Finnick? Heh :D

    VálaszTörlés