2012. július 8., vasárnap

Könyves Álompasik Párbaja - 3. forduló

Mint azt már pár napja a chat-ben jeleztem, a Könyves Álompasik Párbaja elérkezett a 3. fordulójához, amelyben szerencsére még háromszorosan is érdekeltek vagyunk, hiszen Peeta, Finnick és Gale is bejutott a legjobb 16-ba!

A legjobb 16 mezőnyét Kristina blogján megtaláljátok (ez van linkelve jelenleg az oldalsávban is!)

A játék sajátja, hogy az akcióban részt vevő blogok házigazdái ún. kampánybeszédeket írnak, amelyek segíthetnek a döntésben. Világos, hogy az, aki ismeri az egyes karaktereket, nem szorul rá, hogy mások véleménye alapján szavazzon, ám jelenlegi információim szerint valamiért minden egyes párnál szavazni kell az érvényes szavazáshoz, így a kampányok segíthetnek abban, hogy az általatok nem ismert karakterekkel megismerkedjetek, és segíthetnek a döntésben.

A játék során sok-sok könyves nyeremény is kisorsolásra kerül, amelyekről ITT olvashattok! Fontos, hogy a főnyereményt csak azok között sorsolják, aki minden szavazáson részt vesz, de egyébként NEM KÖTELEZŐ minden párra szavazni!

Ami az Éhezők Viadalát illeti, Peeta kampányát Kristina, Finnick kampányát Gretty készítette el, az ő kampányírásaikat a lenti képekre kattintva elolvashatjátok a lányok blogjain! Sajnos Gale kampánya nem készült el, de remélem, sok-sok Éhezők Viadala rajongó szavazatára számíthat, hiszen mi tudjuk, miért is szerethető karakter ő! (De mivel ő épp az Alkonyatos Edwarddal került egy párbajba - azoknak, akik Alkonyat-rajongók is, nem lesz könnyű dolguk, ezt tapasztalatból mondom ;)

Időközben Gale kampánya is elkészült, és az is remekül sikerült, most már a Team Gale feliratra kattintva azt is olvashatjátok!


 

A szavazásokat pedig itt találjátok, és ezekre a linkekre kattintva a karakterek pontos kivolta is kiderül:

8 megjegyzés:

  1. Szia.
    Köszi, hogy segítesz! Viszont rossz a linkem, kérlek javítsd, mert Finnicknek minden szavazatra szüksége van! :))
    Köszönöm!
    http://grettyszerintavilag.blogspot.hu/2012/07/szavazz-finnickre.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, tényleg hiányzott belőle az első két betű. :( Nagyon sajnálom, ne haragudj, és javítottam!!! Mert bár nekünk "nincs szükségünk" Finnick kampányra, de ezt a bejegyzést tényleg szeretettel ajánlom mindenkinek, mert nagyon klasszul lett összerakva!
      És Kristináéból is csak úgy sugárzik a szeretet és a lelkesedés, ügyesek vagytok csajok!!!

      Törlés
    2. Köszi szépen! :)
      Minden szavazatra szükségünk van, mert érhetnek még meglepetések bennünket.
      Hát igen, Kristina gyorsabb volt, és elszerette előlem Peetát, de legközelebb jobban résen leszek.
      Bár jobb, hogy nem őt kaptam, mert lehet úgy ragyogott volna a szemem, hogy pötyögni sem tudtam volna a kampányt. :))

      Törlés
    3. Hát, szerintem Finnick sem rossz alany, nincs okod panaszra :)

      Törlés
    4. Ó, nem panaszkodom én. Imádom őt is! És bár ne lett volna annyira álompasi a Kiválasztottban, amennyire volt... ha érted mire gondolok. ;)
      Collins csúnya érzelmi játékot űzött velünk abban a részben.

      Törlés
  2. Köszönöm, hogy az én linkem is kikerült :) És köszönöm, aki szavaz ránk :)

    VálaszTörlés
  3. Peeta vs Eric?? két kedvenc könyve(i)m, két kedvenc karaktere?? na jó én itt már nem tudok választani..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezért mondom, hogy jó, hogy nem kell mindegyiknél szavazni. :) Én az Edward-Gale párbajjal vagyok hasonlóképp, bár ott égül szavaztam...

      Törlés