2015. március 14., szombat

Melyek voltak a színészek kedvenc pillanatai a Kiválasztott 1. rész forgatásán?

Ezt firtatja a Sugarscape videója, ami - szerintem - nincs rajta a Kiválasztott 1. rész DVD-jén, inkább valamelyik sajtós napon beszélhettek erről. Ettől függetlenül a holnapi nap során tervezem frissíteni a DVD extráinak gyűjtőposztját is, mert a múlt héten ahhoz is kaptunk bőven utánpótlást.


Jennifer Lawrence-nek az volt a kedvenc része, amikor Josh megjelent. A kellékesüknek volt a születésnapja, amelyre Josh is örömmel emlékszik vissza.
Natalie Dormer: Gyakorlati okokból úgy döntöttek, hogy a légpárnást úgy valósítják meg, hogy egy konténert felemelnek és leengednek egy daru segítségével. Azért nem zöld háttér előtt vettük fel, mert Francis azt akarta, hogy még valóságosabbnak tűnjön, így átélhettük a földet érés élményét.
Sam Claflin: A csapat. Persze fantasztikus volt, hogy Párizsban és Berlinben is forgathattam, de az többet jelentett, hogy olyan emberekkel lehettem ott, akiket nagyon kedvelek. Fel-alá rohangáltunk Párizs utcáin beöltözve azokba a szerelésekbe. De jó volt, az is, amikor ledobtam a kórházi hálóingem. Igaz, kicsit zavarbaejtő.
Stanley Tucci: Nekem csak kedves emlékeim vannak, mert nagyszerű csapattal dolgozhattam. Igen, amikor Josh-sal dolgozhattam, az idő nagy részében, az nagy öröm volt számomra.
Francis Lawrence: A forgatás legjobb része az volt, hogy ezekkel az emberekkel tölthettem együtt az időmet. Az embernek gyakorlatilag a családtagjai lesznek azok, akikkel ezeket a filmeket elkészíti, életre szóló barátságok szövődtek a stábtagok és a szereplőgárda tagjai között. Tökéletes volt a kapcsolat közöttünk, nagyszerű csapatot alkottunk. Szóval azt szerettem a legjobban a forgatáson, hogy ők olyanok voltak számomra, mint a családom.
Julianne Moore: Nekem a rendkívüli tehetség volt a kedvencem. Az összes színész, Francis Lawrence, a díszlet- és jelmeztervezők, sminkesek, mindenki nagyon tehetséges volt.
Donald Sutherland: Számomra a Jenniferrel és Francis-szel való közös munka. Ez nagy boldogság volt számomra.
Elizabeth Banks: Az én kedvenc pillanataim a játékok voltak, amelyeket kitaláltunk, rengeteget játszottunk a forgatáson kívül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése