2015. március 14., szombat

Hivatalosak a Kiválasztott 1. rész DVD és BD borítói és extrái

Kicsit csalódott vagyok, amiért a kiadó maga nem reklámozza a terméket, de szerencsére a különböző online DVD és Blu-Ray forgalmazóknál már végre megjelentek a Kiválasztott 1. rész DVD-inek és Blu-Ray-ének hivatalos borítói és extrái. A borítókért Peetának, az extrákért Visionnak köszönöm a tippet [bár Visiont kérném, hogy hasonló infót máskor e-mailben legyen szíves megosztani, ne hozzászólásban - Előre is köszönöm!].

Mindenesetre én összegyűjtöttem a két héten (március 25-től, bár a Rocky március 24-et ír!) belül nálunk is kapható kiadványokat és azok részleteit. Mivel én szedtem össze - a végén megjelölt három oldalról - így a megjelentekért teljes felelősséget nem vállalok. Azt gondolom, alapvető tájékozódásnak hasznos lehet, de ha bármilyen részlet fontos számodra, rendelés/vásárlás előtt tisztázd annak meglétét a üzlettel.

1. Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész - 1 lemezes DVD


A DVD-n látható a film 5.1-es Dolby Digital hanggal angol és magyar nyelven.
Felirat: angol, magyar
Képformátum: 16:9
Ára: 3290 Ft

Extrák:

  • Audiókommentár - Francis Lawrence rendező és Nina Jacobson producer közreműködésével 
  • Kimaradt jelenetek
  • Egyéb - Bepillantás A lázadóba

Arról nincs infó, hogy az audiokommentárhoz és a Lázadós kisfilmhez lesz-e felirat, tavaly nem volt, ami számomra szintén csalódást okozott.

A folytatásban a 2 lemezes DVD, a Blu-Ray és a három filmes gyűjtődoboz borítója és részletei is olvashatóak.



1. Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész - duplalemezes extra változat (2 DVD)


A technikai részletek az 1 lemezes verzióéval megegyeznek, így azt nem is másolom.
Ára: 3990 Ft

Extrák:

1. lemez:
  • Audiókommentár - Francis Lawrence rendező és Nina Jacobson producer közreműködésével 
  • Kimaradt jelenetek
  • Egyéb - Bepillantás A lázadóba
2. lemez:

  • Dokumentumfilm - A kiválasztott él: Így készült az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 1. része
  • Kisfilm - Szívünk mélyéről: Megemlékezés Philip Seymour Hoffmanról
  • Kisfilm - A lázadás dalai: Lorde és a film zenéjéről
  • Videóklip - Lorde – Yellow Flicker Beat

3. Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész - Blu-Ray verzió

Technikai részletek:
Felirat: Angol, magyar; Képformátum: 16:9
Hangok: magyar - DTS-HD, angol - Dolby Atmos
Ára: 6990 Ft

Extrák:

  • Audiókommentár - Francis Lawrence rendező és Nina Jacobson producer közreműködésével 
  • Dokumentumfilm A kiválasztott él: Így készült az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 1. része
  • Kisfilm - Szívünk mélyéről: Megemlékezés Philip Seymour Hoffmanról
  • Kisfilm - A lázadás dalai: Lorde és a film zenéjéről
  • Videóklip - Lorde – Yellow Flicker Beat
  • Kimaradt jelenetek
  • Egyéb - Bepillantás A lázadóba
4. Az Éhezők Viadala 1-3 gyűjtemény (3 DVD)


Technikai feltételek:
Hangok: magyar, angol 5.1 Dolby Digital
Feliratok: magyar
Ára: 4990 Ft

Extrák: A korábban megjelent egy lemezes verziók extráival megegyeznek.
Előszedem, ez mit jelent.

1. lemez: Az Éhezők Viadala
Ezen extrák az első kiadásban elviekben nem voltak.

2. lemez: Az Éhezők Viadala: Futótűz
  • Audiókommentár - Francis Lawrence rendező és Nina Jacobson producer közreműködésével 
  • Kimaradt jelenetek
3. lemez: Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész
  • Audiókommentár - Francis Lawrence rendező és Nina Jacobson producer közreműködésével 
  • Kimaradt jelenetek
  • Egyéb - Bepillantás A lázadóba
Forrás: Xpress, DVDBluRay, Rocky

15 megjegyzés:

  1. Remélem ez a 2 hét hamar lepereg, már nagyon újranézném!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok !
      Segítségeteket kérném !
      Pár hete megvettem a blu-ray változatot a media marktban a hangzás és minőség jegyében
      ( kíváncsi voltam a Dolby Atmos hangzásra ) ,mikor elindítottam meglepően DTS HD volt angol nyelven is nem Atmos, vissza vittem a mediaba blokkal együtt ott szinte "kiröhögtek".
      Kérdésem az hogy szerintetek mit tegyek?

      Törlés
    2. Esetleg írj az info@provideofilm.hu-ra, jelezd és/vagy kérdezz rá. Nem ígérem, hogy válaszolni fognak, de illene.

      Törlés
  2. Esetleg valaki megtudná nekem mondani hogy hol lehet majd kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyobb könyvesboltok, hiper-szupermarketek, én a Media Markt-ra esküszöm. Mondjuk ott nem olcsó, de szokott lenni időben.

      Törlés
  3. Ha meglessz végre a magyar nylevű DVD, akkor a "Jöjj hát, jöjj hát" dalt tegyétek már fel a Youtube-ra lécci, én a moziban felvett verziót már tavaly kitettem. De nyilván a DVD-s jobb minőségű! Köszi :) Laci.

    VálaszTörlés
  4. Bocsi legközeleb oda küldöm csa ka citromail nem müködött most meg az öszzes névjegyzékem eltün valamiért,meg vavakol a netem pl valamelyik.oldalt nem is nyitja meg így pl ezt is csak most èrtem el molyen email cimre küldjem ha találok vmi infot?köszi
    Vision

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az oldalsávban ki van téve elég nagy betűkkel. De hungergames@mailbox.hu

      Törlés
  5. Csak nekem valamiért nem mutassa de nyugi szerintem nálam van a gond(pedi kerestem).Köszi.Vision

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felülről a negyedik doboz. A cikkajánló alatt...

      Törlés
    2. Telefon egyébként nem mutatja az oldalsávot.

      Törlés
  6. Ui.bocsi a helyes irási hibákèrt túl gyorsan irtam uppss.

    VálaszTörlés
  7. Na én voltam a hülye, valamiért a mobil változaton néztem.Vision

    VálaszTörlés
  8. Kérdeztem a kiadótól néhány másik dvd röl illetve A kiválasztott extráirol kb 10 perce kaptam választ az audiokommentárhoz és a bepilantás a Lázadóbához sajnos nem lesz megint felirat(bár az utobbihoz gondolom azért nem mert már nem ők forgalmazzák a filmet).Vision

    VálaszTörlés