2015. március 24., kedd

Holnap érkezik a Kiválasztott 1. rész! - De csak a DVD-verziók!

Nem tudom pontosan az okát, de már korábban is voltak olyan híresztelések, miszerint a Pro Video bizonyos termékeinek megjelenését április 15. utánra csúsztatja. Ezzel leginkább azért nem foglalkoztam, mert a Kiválasztott, 1. rész DVD/BD megjelenéseit továbbra is március 25-re mondta, írta és még tegnap is azt írták ki, hogy már csak 2 napot kell várnunk a megjelenésig. Ma azonban a Blu-Ray-ek megjelenéseit tényleg eltolta április 15-re, és bár ezt be nem jelentették, az online rendelős oldalakon már az a dátum jelenik meg.

Ezzel szemben a DVD verziók (mind a három: az egy- és két lemezes Kiválasztott 1. rész és a háromlemezes gyűjtemény is) holnap kerül a boltok polcaira, de online már most azt írják, raktáron van. (Elviekben a Media Markt-ban is, de én most el nem indulok a bizonytalanba, hogy venni is lehet-e már, mindenesetre nem lepődnék meg, ha igen.)

A kép a kinti hivatalos, értelemszerűen a dátum az övék :)

9 megjegyzés:

  1. Na jó, most kezdek ideges lenni! :D Persze nekem pont a Blu-Ray kellene... :) Viszont még nem hagyott el a remény, mert a Media Markt weblapján nézegetem már napok óta, és ott továbbra is március 25-t ír BD-re is. Mindegy, én bemegyek holnap, max csalódottan jövök ki. :/

    VálaszTörlés
  2. Én megvárom a 4 filmes gyűjteményt. Szval várok még egy évet.

    VálaszTörlés
  3. Jó neked, hogy ilyen türelmes vagy, bár én is tudnék várni addig, a 4 részes gyűjtemény biztos nagyon jól fog kinézni! :) Én sajnos most jöttem ki a Media Markt-ból üres kézzel. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ancsi, Neked azért sikerült beszerezni? :) Melyik kiadást választottad?

      Törlés
    2. Én most délután szereztem be, itt volt a Media Marktban (mind a három DVD verzió). A duplalemezes verziót vettem meg, remélem, a hétvégén meg is bírom nézni :) Ha igen, érkezik majd róla a beszámoló :)

      Törlés
    3. Akkor jó szórakozást hozzá Neked és mindenki másnak is, aki megvásárolta! :) Remélem 3 hét múlva már én is írhatok róla... -.-

      Törlés
    4. Jah, hogy Te BD-t szeretnél. :/ Hát, kitartás. Kicsit morcos vagyok emiatt azért, ez így (hogy egy nappal előtte derült ki a kiadás eltolása) elég dühítő.

      Törlés
    5. Igen, én Blu-Ray párti vagyok. Úgyhogy eléggé csalódott voltam én is ezen a "jelentsük be 1 nappal előtte hogy nem lesz BD-kiadás" témán... ;) Pedig már úgy rákészültem! :( De ez van, mit lehet tenni, megveszem jövő hónapban.

      Törlés